וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה והכח עמידר ר"ג נפרדו ב-2:2

31.1.2009 / 20:57

ערב עגום של לותר מתיאוס הסתיים ב-2:2 של מכבי נתניה מול הכח עמידר ר”ג. נאופור ו-וייצמן הוליכו את הסגולים, בן דיין ושכטר השוו

מכבי נתניה ממשיכה לאבד גובה. אחרי ההפסד המאכזב להפועל תל אביב ביום שני האחרון דיברו רבות על כך שאולי לנתניה אין את הכוח ללכת עד הסוף עם האליפות. המשחק הערב (שבת) נגד הכח עמידר רמת גן חיזק את ההשערה הזו, אחרי שקבוצתו של לותר מתיאוס לא הצליחה לקחת שלוש נקודות נגד הסגולים וסיימה רק ב-2:2.

האחרונה בטבלה עלתה ליתרון בשלב מוקדם עם שער של ג'וזף נאופור בדקה ה-32, ומכאן החלה להסתגר וניסתה לשמור על התוצאה. זה לא כל כך עבד לה כשדדי בן דיין הצליח לאזן בפנדל בדקה ה-65. הכח חזרה ליזום ופנדל שקיבלה כעשר דקות לאחר מכן הסתיים עם כדור ברשת, כשעידן וייצמן הבקיע. איתי שכטר השאיר את המילה האחרונה לנתניה כשהבקיע את השוויון בדקה ה-77 והציל את קבוצתו מהפסד מביך.

נתניה, שראתה כיצד הפועל תל אביב ספגה תבוסה 3:0, שומטת גם היא נקודות ומפנה את הבמה למכבי חיפה, שתתמודד ביום שני נגד מכבי תל אביב ויכולה להגדיל את הפער בצמרת לשש נקודות אם תנצח. בהכח יכולים לחשוב שוב על אפשרות להישאר? לא בטוח שהרכבת לא חמקה להם. אם הם היו מנצחים, אולי היינו חושבים אחרת.

מהלך המשחק

דקה 32 - גול! ההזדמנות הראשונה הסתיימה עם כדור ברשת, כשכדור רוחב של חיים פונטרמולי הגיע לג'וזף נאופור, שבעט אלכסונית מחמישה מטרים ומצא את השער. 0:1 להכח עמידר.

דקה 65 - גול! הכשלה על קלמי סבן בתוך הרחבה הובילה לבעיטת עונשין מ-11 מטר, אותה בעט דדי בן דיין. הבעיטה שלו נהדפה על ידי ז'וסלן מאייבי, הכדור הגיע לבן דיין שניצל את הריבאונד כדי לאזן, 1:1.

דקה 77 - גול! נגיעת יד של גולן חרמון ברחבה סיפקה פנדל נוסף, אותו בעט עידן וייצמן, שהבקיע בקלות מול שטראובר. 1:2 להכח.

דקה 82 - גול! בן דיין הזין את איתי שכטר בכדור מצוין, שאיפשר לו לכבוש שער שוויון מול מאייבי, שוער הכח. 2:2.

דקה 89 - דדי בן דיין הרים כדור מהאגף השמאלי ואבי כנפו כמעט והבקיע מהאוויר.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, דדי בן דיין, לואיס מרין, גולן חרמון (שניר גואטה 80), קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, אלברטו בלאנקו, סיאבונגה נקוסי, שלו מנשה (דלה ימפולסקי 80), ראובן עובד (אבי כנפו 57), איתי שכטר.

הרכב הכח עמידר רמת גן: ז'וסלן מאייבי, תומר חליבה (בני חדד 72), אביב חדד, חיים פונטרמולי, ישראל ראש, איתן טיבי, דידי אונגר, אמיר אבו עראר (ברק בדש 46), גל לוי, תמיר פור, ג'וזף נואפור (עידן וייצמן 66).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully