וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס לשחקניו: "רצתם למעלה ולא חזרתם להגנה"

דור בלך

1.2.2009 / 11:17

מאמן מכבי נתניה נזף בשחקנים אחרי ה-2:2 המאכזב מול הכח: "הייתם מבולבלים". זפאטה הפנמי חתם עד סיום העונה עם אופציה לעונה נוספת

אלברטו זפאטה, חלוץ נבחרת פנמה, נחת אמש (שבת) בישראל והיום עבר בדיקות רפואיות וחתם על חוזה עד סיום העונה, עם אופציה לעונה נוספת. החלוץ בן ה-30 הגיע במקומו של פנמי אחר, אדווין אגילר, שהבריז לקבוצה במהלך השבוע האחרון בעקבות חשש מהמצב הביטחוני בישראל.

החלוץ מגיע מקבוצת סן פרנסיסקו בארצו, ולזכותו 11 הופעות בנבחרת פנמה, כולל שער במשחק הבכורה, ב-0:2 על ונצואלה ביוני 2000. השבוע, כבש שער נוסף בניצחון 0:1 על גואטמלה.

זפאט נחשב לכוכב במדינתו, ובשנה שעברה, לאחר שכיכב בסן פרנסיסקו הפנמית, הגיע כרכש נוצץ לפורטו ריקו איילנדרס מהליגה הצפון אמריקאית, הפסיד איתה בגמר הפלייאוף בפנדלים וחזר מאוכזב לסן פרנסיסקו. ב-2004 שיחק בקבוצת הפאר הפראגוואית, אולימפיה אסונסיון. לפני כחודש, קיבל זפאטה מספר הצעות מהליגה בסין, אך החליט שלא לצאת לשחק במזרח הרחוק.

בתוך כך, דודו דהאן שב הבוקר לקופסא, הפעם כחלק מקורס מאמני הפרו, וצפה באימון שהעביר לותר מתיאוס. יחד עם דהאן הגיעו גם עוזר מאמן בית"ר, צדוק מלכה, מאמן הפועל חיפה שלומי דורה, גיא עזורי, ומאמן הפועל רמת גן יובל נעים. המאמנים צפו באלוף העולם לשעבר מעביר את האימון וערכו עימו שיחה.

הגרמני עצמו לא חסך ביקורת משחקניו באסיפה הקבוצתית שלפני האימון. "כולכם רצתם למעלה כל הזמן כדי לנסות ולכבוש ולא חזרתם להגנה. אם לא נשחק מסודר לא ננצח, גם אם נתקיף ונתקיף. הפעם הגעתם למצבים ולא ניצלתם אותם בגלל חוסר ריכוז, שמגיע גם מהמשחק המבולבל".

המאמן, שהכניס את דלה ימפולסקי ושניר גואטה לקראת הסיום וביקש מהם לשחק כחלוצים לצידו של שכטר ולהישאר למעלה, שאל גם אותם מדוע לא ירדו לעזור להגנה. השניים זכו לתשבוחות מהצוות המקצועי ואפילו ממאמן היריבה דודו דהאן, אך מתיאוס עצמו לא הוסיף מעבר לביקורת.

מתיאוס נפגש היום עם הקוון שבתאי נחמיאס והשניים ליבנו ביניהם את העיניינים לאחר שמתיאוס הסביר לקוון כי לא קילל אותו במשחק מול הפועל תל אביב, אלא זעם על תיירי טאזמטה שהורחק. על אף הפגישה, דו"ח השיפוט לא ישונה ומתיאוס יעמוד בכל זאת לדין ביום שלישי.

עדכון ראשון: 11:17, 31/01/09
עדכון אחרון: 09:28, 01/02/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully