וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה ניצחה 1:2 את הפועל בדרבי

הדרבי של פתח תקוה רשום פעם נוספת על מכבי, שניצחה בזכות שער אדיר של לירן כהן ואחד של בסטיאניני. הנפילה של הפועל נמשכת

הדרבי של פתח תקוה עורר, כמו תמיד, הרבה רגשות בקרב שחקני ואוהדי שתי הקבוצות, שהיו מוכנים לעשות הכל על מנת להוכיח שהם הכי טובים בעיר. מכבי פתח תקוה, שתיפקדה על תקן המארחת במשחק, הצליחה להיות דומיננטית לאורך מרבית שלבי המשחק ולנצח 1:2. מכבי משלימה דאבל עירוני, ועל הדרך מנחילה להפועל הפסד חמישי רצוף.

ההתמודדות נפתחה בעצלתיים כששני הצדדים מגששים את דרכם ונעצרים כבר במרכז המגרש. באותו רגע, ידעו כולם כי רק שער ימנע פה 90 דקות של שעמום, ואיזה יופי של שער זה היה. לירן כהן שלח שמאלית נפלאה אל בין חיבורי הקורות של שביט אלימלך ופתאום, בדקה ה-17, יש לנו משחק. הפועל האיצה את ניסיונותיה להשוות וקטפה את הפירות כשג'וניור ויסה היה במקום כדי לנצל בלבול בהגנת מכבי.

מכבי הייתה זו שיזמה במחצית השנייה, כשלירן כהן ודני פרדה חורשים את האגפים ומביכים פעם אחר פעם את הגנת הפועל, שמצידה שוב הורידה הילוך והתמקדה במתפרצות. פרדה, שקיבל את חולצת ההרכב בגלל היעדרותו של טל בן חיים המורחק, ניצח את המשחק עבור רוני לוי עם מבצע אישי אדיר בדקה ה-61, שאיפשר לפאבלו בסטיאניני לכבוש שער קל ולשלוח את אוהדי מכבי ואת משפחת לוזון לחגיגות שיימשכו ודאי עד אור הבוקר.

מהלך המשחק

דקה 15: עזריאל הגביה כדור לרחבה, אבוחצירה נגח חלש סמוך לקורה.

דקה 17: גול! לירן כהן קיבל כדור מחוץ לרחבה, התקדם ומ-20 מטרים ירה בשמאל כדור אדיר לחיבורים של אלימלך חסר האונים. 0:1 למכבי.

דקה 27: ויסה פרץ לרחבה, אך העניק לעצמו מקדמה גדולה מדי ונבלם על ידי אוהד כהן.

דקה 29: גול! אוזן שלח כדור רוחב, הגנת מכבי פיספסה וויסה נגח מקרוב אל הרשת. 1:1.

דקה 58: אוהד כהן יצא רע לכדור חופשי, ההדיפה שלו הגיעה לרוזן שהקשית מ-25 מטרים וראה את הכדור פוגע רק במשקוף. מזל גדול למכבי.

דקה 61: גול! דני פרדה פרץ בסלאלום נפלא, חלף על פני שלושה שחקנים ואיפשר לבסטיאניני לכבוש שער קל. 1:2 למכבי.

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן, איסמעיל עמאר, מוראד מגמאדוב, בובאן גרנצ'רוב, נאור פסר, אורי לוזון (רועי בקל, 75), סירמנה דמבלה, לירן כהן (ניצן דמארי, 89), דני פרדה, ליאור אסולין, פאבלו בסטיאניני (עומר דמארי, 83).

הרכב הפועל פתח תקוה: שביט אלימלך, אורי אוזן, סטיבן אופיי (מארק גורמן, 81), איציק כהן (ארמון בן נעים, 70), שגיב כהן, יוסי רוזן (אבי ריקן, 76), קוני ג'קאריג'ה, גל כהן, ג'וניור ויסה, חן עזריאל, שמעון אבוחצירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully