וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה: "אני לא רוצה להפסיק לדבר על התואר"

למרות המשחק החד צדדי, סרינה וויליאמס לא הסתירה את התרגשותה מהגראנד סלאם העשירי. סאפינה: "הייתי נערת כדורים על המגרש"

59 דקות בלבד נדרשו הפעם לסרינה וויליאמס כדי לזכות בתואר באליפות אוסטרליה הפתוחה, אם כי בעבר היא גם עשתה את זה בקלות מול טניסאית רוסיה אחרת, מריה שראפובה, בדיוק באותו האיצטדיון. הפעם זה נגמר ב-0:6, 3:6 לזכותה של סרינה וויליאמס, שלמרות היעדר מתח במשחק עצמומ, לא הסתירה את התרגשותה מהמעמד - בכל זאת, תואר גראנד סלאם עשירי בקריירה.

בתחילת דבריה, בחרה הטניסאית שחזרה למקום הראשון בדירוג העולמי להודות ליריבה מרוסיה: "לדינארה צפוי עתיד מזהיר, היא מכה כל כך חזק ואני שמחה שידעתי איך להתמודד מולה". סרינה, שהצהירה עוד לפני המשחק כי התואר הרבה יות מתוק מהמקום הראשון בדירוג הוסיפה: "אני מודה לאחותי ונוס שחיממה אותי למשחק בבוקר וזכתה איתי בתואר הזוגות. אני יודעת שהמוזיקה תיכף תגיע, אבל אני מרגישה שאני לא רוצה להפסיק לדבר על הבמה הזאת, זה בגלל הקהל המדהים שיש כאן".

סאפינה, שסיימה את ההופעה השניה שלה בקריירה בגמר גראנד סלאם, עדיין ללא תואר, סיכמה: "אין לי יותר מדי מה לומר על המשחק הזה, סרינה פשוט הייתה טובה מדי בשבילי היום, אני בסך הכל הייתי נערת כדור על המגרש. אני מצטערת שאיכזבתי את המעריצים שלי, אבל אני מבטיחה לחזור לכאן בשנה הבאה ולנסות ולתת הופעה טובה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully