וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס זכתה באליפות אוסטרליה הפתוחה

גמר הנשים באליפות אוסטרליה היה רחוק מלהיות חם. סאפינה לא היוותה יריב, והפסידה 6:0, 6:3 לאמריקאית, שחגגה תואר גראנד סלאם עשירי

אחרי כמה חודשים של דירוג עולמי הזוי בסבב הנשים, סוף סוף יש התאמה בין הטניסאית הטובה ביותר בעולם למקום הראשון. זה יקרה למעשה ביום שני הקרוב, כשאותו דירוג יתפרסם וסרינה וויליאמס תוביל אותו בזכות זכייתה היום (שבת) באליפות אוסטרליה הפתוחה, אחרי ניצחון 0:6, 3:6 על דינארה סאפינה במשחק הגמר.

זה היה תואר הגראנד סלאם הרביעי של סרינה וויליאמס במלבורן, והעשירי בסך הכל. יכול להיות שזה גם היה התואר הקליל ביותר, מאחר והטניסאית הרוסיה המדורגת שלישית בעולם פשוט לא הגיעה למשחק. סרינה וויליאמס, שאתמול זכתה עם אחותה ונוס בטורניר הזוגות, שלטה לגמרי במשחק, ומבחינת הסטטיסטיקה הציגה טניס כמעט מושלם - במיוחד במערכה הראשונה.

סאפינה, שלא זה היה גמר גראנד סלאם שני, תמשיך לצבור נסיון במעמדים כאלה, אבל כמו שזה נראה במקרה שלה - היא תצטרך עוד הרבה ממנו כדי להפיק את הטניס הטוב ביותר שלה, ברגעים החשובים באמת.

מהלך המשחק

ההבדל העצום בין הבטחון והנחישות שסרינה וויליאמס הוותיקה הביאה איתה, לבין ההתנהלות של סאפינה על המגרש במערכה הראשונה - לא התאים למעמד העצום הזה, והמערכה הסתיימה בצורה חלקה כעבור 22 דקות בלבד.

האמריקאית בקושי ביצעה טעויות, הגישה מצויין, השיגה 100 אחוזי הצלחה בהגשה הראשונה, וגם ידעה ללכת לרשת כשצריך - היא פשוט התעלתה על יריבתה הרוסיה בכל פרמטר של המשחק וזכתה במערכה בקלות תוך כדי הפגנת טניס מושלם.

לא ברור מה קרה בפתיחת המערכה השניה - האם סאפינה התחילה לשחק אחרי שויתרה על כמה משחקונים, או שוויליאמס איבדה את הקילר-אינסטינקט בגלל ירידת המתח. מה שבטוח, זה פעל לרעתה, כי שאפינה הצליחה לשבור אותה כבר במשחקון הראשון. מצד שני, כנראה שבאמת הכל היה תלוי באמריקאית, מאחר והיא הגיבה בשבירה מיידית. סאפינה המשיכה לבצע המון טעויות בלתי מחוייבות מלוות בשגיאות כפולות, והפעם גם ממש להתעצבן מזה. כל זה גרם לה להישבר פעם נוספת - הפעם ל-3:1. לרוסיה המתוסכלת כבר לא נותרו פתרונות יצירתיים במשחק הזה, וסרינה וויליאמס השאירה אצלה את המושכות, ודהרה לעבר הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully