וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכוננים לאכול את הקסדות

הימורי הפלייאוף של מומחי וואלה! פוטבול מגיעים לקו הסיום, ואחרי שעמר סלע נחלץ מהמאזן המאופס נותר רק לגלות מי יזכה במקום הראשון

אחרי שלפני שבועיים הציל עמר סלע את כבודו ולאחר שמונה הימורים כושלים ברציפות פגע בול פעמיים, הפעם תעמוד צמרת הדירוג שלנו במרכז העניינים, כשההימור האחרון בהחלט, על המנצחת בסופרבול, יכריע את הכף לטובת אחד משלושת המובילים, שמחזיקים נכון לעכשיו במאזן זהה.

מאזני השבוע שעבר (בסוגריים המאזן הכללי):

1. איליה רוסינסקי 0 מ-2 (6 מ-10)
-. משה יחזקאל 1 מ-2 (6 מ-10)
-. דודי כפרי 1 מ-2 (6 מ-10)
4. דוד רוזנטל 0 מ-2 (5 מ-10)
5. עמר סלע 2 מ-2 (2 מ-10)

פיטסבורג - אריזונה

משה יחזקאל: כדי שהקארדינלס ינצחו הם צריכים קודם כל לשמור על הכדור. הם לא חייבים לשים נקודות על הלוח בכל דרייב, אבל אם הם יאבדו כדורים המשחק יברח להם מהידיים מהר מאוד. לעומת זאת, אם הם ישמרו על הכדור במישחק צמוד אז לפיצג'רלד, בולדין או ברסטון תהיה הזדמנות לעקוץ במהלך גדול שיכריע את המשחק. אם אריזונה תסיים את המישחק בלי איבודי כדור היא תנצח, אבל זה לא יקרה - ההגנה של פיטסבורג מעולה ובסופרבול תמיד מנצחות ההגנות. זו פעם רביעית שאני מהמר נגד אריזונה ואם הם שוב מנצחים אני אשלח להם חשבון על ניחוס הפוך... פיטסבורג.

עמר סלע: אין שום סינריו בו אני רואה את אריזונה מנצחת את המשחק הזה. עם כל הכבוד לקו ההתקפה, להחייאה של ג'יימס ולוורנר את פיצבולדין-ברסטון, ההגנה של פיט פשוט טובה יותר ממהתקפה של אריזונה.עוד אליפות להיינס וורד. פיטסבורג.

איליה רוסינסקי: בעצם, למי איכפת? הסטילרס. :-)

דודי כפרי: אומרים שבפלייאוף ההגנה מנצחת, וההגנה של פיטסבורג עדיפה. בהרבה. אומרים שבסופרבול לנסיון יש יתרון, וגם פה היתרון הוא בצד של פיטסבורג, כשרק חוסר הנסיון בעמדת המאמן קצת מקזז את היתרון של הסטילרס. ועדיין, בסופרבול, יותר מבכל משחק אחר, תכנית המשחק קובעת. יש לך שבועיים להתכונן, השחקנים מבריאים ומגיעים אחרי מספיק מנוחה. יש דרך לעצור את קורט וורנר ובכך להשבית את התקפת הקארדינלס, ולהגנת פיטסבורג יש את השחקנים המתאימים בדיוק לזה, אבל אני מאמין בוויזנהאנט והיילי שיצליחו למצוא את הדרכים להתגבר על ההגנה שמולם, גם אם זאת הגנת הפלדה. כמו שכבר ראינו לא פעם בסופרבול, ההכנה תעשה את ההבדל ותיתן לאנדרדוג להכין את תוכנית המשחק המתאימה, ולנצח. אריזונה.

דוד רוזנטל: פיטסבורג - כי האמרה ש"הגנות טובות מנצחות התקפות טובות" מעולם לא הכזיבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully