וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: קרב בין חיות פצועות

30.1.2009 / 19:12

עם פתיחת הסיבוב השני תארח מוליכת הטבלה הפועל ירושלים, שסובלת ממכת פציעות, את עירוני אשקלון ששכחה מתי ראתה לאחרונה ניצחון

במשחק שיפתח את המחזור ה-12, המחזור הפותח של הסיבוב השני בליגת העל, תארח מחר (שבת) הפועל ירושלים את עירוני אשקלון (20:00, שידור ישיר בספורט 5 + לייב. שופטים: ביטון, שאול, רומנו). אשקלון וירושלים נפגשו העונה כבר פעמיים, בפעם הראשונה ניצחה ירושלים במסגרת גביע ווינר 81:87, ואילו במפגש הליגה שנערך בין השניים במחזור הראשון באשקלון ניצחה ירושלים 78:87. למרות זאת בשני מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות במלחה בעונה שעברה, ניצחה אשקלון 97:98 בסיבוב הראשון ו-77:82 בסיבוב השלישי.

בירושלים מגיעים למשחק ממרומי המקום הראשון, עם רצף מרשים של תשעה ניצחונות ליגה רצופים, וכשהמפגש המסקרן מול מכבי תל אביב בשבוע הבא כבר מבטיח רבות. הקבוצה של גיא גודס מגיעה במצב רחוק מאופטימלי למשחק, כאשר ארז מרקוביץ' ועומאר סניד ייעדרו. הקפטן נפצע עוד לפני שבוע וחצי במשחק מול גבעת שמואל בגביע ויחזור בעוד שבועיים, וסניד נפצע באימון אמש, וייעדר 10 ימים בלבד. חסרונו של סניד צפוי להיות משמעותי לאחר שהשחקן היה גיבור הניצחון על אשקלון בסיבוב הראשון עם 29 נקודות, 14 ריבאונדים ושבעה אסיסטים.

למרות שבירושלים מגיעים במצב לא אופטימלי, באשקלון היו מוכנים להתחלף איתם בכל יום. הקבוצה של עדי אזולאי אמנם חסרה משחק אחד, אך היא נמצאת סמוך מאוד לירכתיי הטבלה, כשהניצחון הליגה האחרון הושג לפני חודש וחצי מול בני השרון. באשקלון שקלו זעזועים לאחר איבוד 15 נקודות יתרון ברבע האחרון בשבוע שעבר מול גליל/גלבוע, אך לבסוף הוחלט לדחות את ביצועם. סטיב בארט ג'וניור החולה צפוי לשחק, ואילו לואיס טראסקוט הפצוע צפוי להיעדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully