וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינארה סאפינה: "אם אזכה, אקנה לעצמי עוגת שוקולד"

הרוסייה המלאה במקומות הנכונים דרבנה את עצמה לפני גמר אוסטרליה, שם תפגוש את סרינה וויליאמס: "היא הרבה יותר רעבה ממני"

ביום שבת (10:30 שעון ישראל, שידור ישיר ביורוספורט) תעלנה למשטח במלבורן סרינה וויליאמס ודינארה סאפינה במטרה לזכות בתואר הגראנד סלאם הראשון המחולק בעונת 2009. האם זו תהיה הפעם הראשונה באוסטרליה של הרוסייה המדורגת 3 בעולם או שמא הפעם הרביעית (2003, 2005, 2007) של האמריקאית המדורגת שנייה בעולם, האם זו תהיה הזכייה הראשונה בתואר גראנד סלאם לסאפינה, או שמא הפעם העשירית של סרינה?

מלבד התואר היוקרתי והכסף הרב (כ-2 מיליון דולר אוסטרלי, 1.34 מיליון דולר אמריקאי), המנצחת תקבל בונוס יוקרתי בדמות העפלה למקום הראשון בעולם. עבור סרינה זו רק תהיה חזרה למקום בו היא שהתה בעבר, עבור סאפינה זה תהיה הפעם הראשונה. בכל מקרה ילנה יאנקוביץ', שמתקשה במעמדים מרכזיים, תיאלץ לוותר על מקומה ותרד למקום השלישי.

הסיכויים וההימורים נוטים לטובתה של וויליאמס, האישה שזכתה בסכומי הכסף הרבים ביותר בהיסטוריה. אלא שסאפינה נמצאת גם היא בכושר מצוין ומאיימת ברצינות לעשות זאת בפעם הראשונה. סרינה ניצחה את סאפינה בחמש מששת מפגשי העבר ביניהן. סרינה מגיעה גם לאחר הזכייה בטורניר הזוגות, בצוותא עם אחותה ונוס, לאחר שגברו בגמר ביום שישי בבוקר עם אי סוגיאימה ודניאלה הנטוחובה.

"אני רק מנסה לזכות בעוד טורניר גראנד סלאם", אמרה סרינה בנונשלנטיות משהו. "אני מרגישה כאילו אין לי מה להפסיד. אם אנצח, זה יהיה נהדר. אם אפסיד, אעזוב עם הביטחון שאני יכולה להגיע רחוק מאוד בטורנירים בהם אני לא משחקת טוב. אני חושבת שבכל מקרה היא (סאפינה) תהיה הרבה יותר רעבה ממני והיא רוצה את זה יותר ממני".

סאפינה הכי יציבה בסבב ב-2008

לסאפינה, 22, זו הפעם השנייה בלבד בה היא מעפילה לגמר גראנד סלאם. הראשון היה ברולאן גארוס 2008. בכלל, אשתקד עשתה סאפינה את קפיצת המדרגה. אם עד אותה שנה היא הייתה מוכרת יותר בתור האחות של (מראט) ובתור אחת שהעצבים שלה רופפים יותר ממיתרי גיטרה שחוקה, הרי שבשנה שעברה היא הצליחה להתעלות על עצמה, לטפס עד המקום השלישי בדירוג העולמי ולהגיע רחוק בטורנירים הגדולים. אם עד 2008 ההישג הכי טוב שלה היה רבע גמר (רולאן גארוס 2006 ופלאשינג מדו 2006), ב-2008 היא הגיעה, כאמור, לגמר הגראנד סלאם בפריז, לחצי הגמר בפלאשינג מדו ולגמר הטורניר האולימפי בבייג'ינג. סאפינה הייתה גם השחקנית הכי יציבה בסבב אשתקד.

מה גם שסאפינה חייבת להחזיר לאחיה, שזכה ב-2005 באוסטרליה. "כשהוא זכה, זו הייתה הרגשה בלתי תיאמן. זה רק גרם לי לרצות לעשות זאת יום אחד", אמרה הרוסייה. "זה חלום שלי מאז שהייתי ילדה, לזכות בגראנד סלאם ולהיות מספר 1 בעולם. אם אנצח ואהיה מספר 1 בעולם, אקנה לעצמי כמתנה עוגת שוקולד", הוסיפה הרוסייה המלאה במקומות הנכונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully