וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל: "אני הרבה יותר שמח מאשר עייף"

הספרדי, שהעפיל לגמר אוסטרליה, קרן לאחר ניצחון באחד המשחקים המדהימים שנראו. ורדסקו: "הפסדתי לו, אך אני מקווה שהוא ינצח בגמר"

רפאל נדאל, מספר 1 בעולם, העפיל היום (שישי) לגמר טורניר אליפות אוסטרליה הפתוחה, לאחר ניצחון על פרננדו ורדסקו, בן ארצו הספרדי, 7:6, 4:6, 6:7, 7:6, 4:6, באחד המשחקים הגדולים שנראו בשנים האחרונות במלבורן.

לא פחות מ-5:14 שעות ארך המותחן האדיר בין שני הספרדים כאשר הם חובטים אחד בשני. בסיום המשחק הנדיר עמד הקהל והריע ממושכות על הצגת השוורים הגדולה, כאשר נדאל עצמו עבר את הרשת ונתן חיבוק חם לוורדסקו על המשחק והקרב הבלתי נשכח שהוא נתן לו.

"אני הרבה יותר שמח מאשר עייף", אמר בסיום נדאל המותש, "זה היה מדהים. לשחק משחק כזה בכזאת אווירה. תודה רבה לכל הקהל, זה היה אחד המשחקים הכי טובים ומהנים שלי בכל הקריירה". הספרדי התייחס כבר למה שצפוי לו ביום ראשון בבוקר. "זה יהיה קשה מאוד לשחק בגמר לאחר המשחק הזה. היריב שלי יהיה קשה, מכיוון שרוג'ר הוא תמיד כזה. לפדרר יש יתרון קטן עליי, כי הוא נח כעת. לא משנה מה יהא בגמר, זו התחלת העונה הכי טובה שלי".

לא סתם נדאל דיבר בשבחו של המשחק. מן העבר השני של הרשת עמדה ההפתעה הגדולה של הטורניר, ורדסקו המדורג 14. ורדסקו אמנם הפסיד בכל ששת העימותים של שני השמאליים עד המשחק הזה, אך הפעם, למרות שנוצח, הוא לקח שתי מערכות ראשונות לנדאל בטורניר וחבט 95 ווינרים נגד האיברי הבלתי מנוצח. "זה המון ווינרים", אמר נדאל, "יותר מדי אני חושב.

"פרננדו שיחק בצורה בלתי רגילה. זה היה לא קל לשחק אגרסיבי כפי שהוא שיחק. ההגשות שלו היו נהדרות, אני חושב שזה הטורניר הכי טוב שלו בקריירה. הניצחון הגיע לו היום, כך שאני יכול לברך גם אותו".

ורדסקו עצוב, אבל מפרגן

"אני עצוב שאחרי משחק כזה כפי שהפגנתי היום הפסדתי, אבל אני מאוד גאה בעצמי על המשחק ששיחקתי ומה שעשיתי בטורניר הזה", אמר ורדסקו בסיום.

"שנינו שיחקנו יוצא מן הכלל. המשחק הזה יהיה חקוק במוחי לכל חיי", הוסיף ורדסקו. על האיש שניצח אותו אמר: "זה חבל עבור רפא שהוא היה צריך לשחק כזה משחק ארוך לפני הגמר מול פדרר, ששיחק רק שלוש מערכות יום קודם לכן. אני רוצה שהוא יהיה 100 אחוז כשיר בגמר. הפסדתי לו, אבל הוא חבר טוב שלי ואני מקווה שהוא ינצח בגמר. אני מאחל לו רק טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully