וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: מחלקים נקודות בצמרת

הפועל אשקלון הפסידה באום אל פאחם 1:0, רק שנס ציונה לא ניצלה זאת והפסידה בביתה לראשל"צ באותה התוצאה

המחזור ה-18 בליגה הארצית הושלם היום (שבת) כאשר המובילה הפועל אשקלון רשמה הפסד שלישי העונה, רק שסקציה נס ציונה לא ניצלה את זה כדי לצמק את הפער. אשקלון יצאה למשחק חוץ מול הפועל אום אל פאחם מהתחתית והפסידה 1:0. מיכה שושן כבש את השער למארחים בפנדל בדקה ה-34, בריאן מן הורחק לאשלקון שש דקות לסיום המשחק.

סקציה נס ציונה יכלה להשתוות במספר הנקודות לאשקלון, אבל היא הפסידה בביתה לעירוני ראשון לציון 1:0. רן פוליקר כבש את שער הניצחון לראשון בדקה ה-15. במשחק נוסף גברה הפועל בני טמרה על בני ג'דידה 1:3 והתרחקה מהקו האדום. אחמד דיאב (26, פנדל), נתן שקורי (30) ועידן אלוש כבשו לטמרה - כל זה אחרי שירוסלב פלבשנקו העלה את האורחים מג'דידה ליתרון בדקה העשירית.

ביום שישי, בית"ר/שמשון תל אביב סוף סוף אספה לחיקה שלוש נקודות, כשניצחה 0:2 בטירת הכרמל בעזרת שערים של שלומי טולדו (33) ואבי טדסה (90).

הפועל נצרת עילית חיזקה את אחיזתה בצמרת, כשהביסה בביתה את מכבי כפר קנא 1:4. דווקא האורחים מכפר קנא עלו ראשון ליתרון, משער של נאיל חוטבה בדקה ה-2. המקומיים איזנו בדקה ה-31 משער של אורן פלאש. דקה לסיום המחצית הורחק ג'יהאד רביע משורות כפר קנא, והאורחים שילמו על כך המחצית השנייה. שערים של אדריאן רוצ'ט (77) ואסי וסיהון (80, 90), העניקו לנצרת עילית ניצחון תשיעי העונה.

עירוני בת ים ספגה הפסד שני רצוף, והפעם כואב במיוחד, כשהובסה 4:0 על ידי הפועל מרמורק ברחובות. שערים של ניסים בן דוד (18) וארנון טמיר (36) העניקו למקומיים 0:2 במחצית. בדקה ה-72 בן דוד דייק מהנקודה הלבנה והשלים צמד, ופלאקה הובגן קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully