וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רון רוברטס סיכם בעירוני אשקלון

30.1.2009 / 11:20

שחקנה המתאזרח של אמסטרדם, שלא שיחק כדורסל בחצי שנה האחרונה בעקבות עבירת סמים, ישחק בקבוצת התחתית עד לסוף העונה

עירוני אשקלון סיכמה הבוקר (שישי) עם הגארד המתאזרח ג'רון רוברטס על הצטרפותו לקבוצה עד סיום העונה. רוברטס (32, 1.94), שייך לסגל הרחב של קבוצת אמסטרדם ההולנדית ואף שיחק בה באופן פעיל בשנה שעברה, אך מתחילת העונה לא זכה לדקת משחק בשל העובדה שבבדיקת סמים שנערכה לו בעונה שעברה, התגלו שרידי סם בדמו.

במהלך הקיץ ניהל השחקן מגעים מתקדמים עם מכבי חיפה, אך בסופו של דבר לא הגיע לעולה החדשה. יו"ר אשקלון פרוספר וקנין אישר את הידיעה והוסיף: "כרגע עוד אין חתימה על החוזה, אבל אנחנו קרובים".

רוברטס הגיע לישראל בעונת 1999/2000 כזר לקבוצת מכבי קרית מוצקין ששיחקה אז בליגה הלאומית אך לאחר שלושה משחקים בלבד עם מוצקין שירדה ליגה החל קריירה מרשימה בליגה השנייה. רוברטס שיחק שנתיים בהפועל לב השרון ועוד שנתיים במדי אליצור רמלה ומכבי אשדוד לפני שקיבל את הצ'אנס המחודש בליגת העל במדי הפועל תל אביב בעונת 2005/6. בסיום אותה עונה קיבל אזרחות, וחתם במדי לימאסול הקפריסאית. בקיץ שיחק עם נבחרת ישראל באליפות אירופה 2007 ובמדיה רשם 7.7 נקודות למשחק.

באשקלון מקווים כי למרות העובדה שלא שיחק בחצי שנה האחרונה, יוכל רוברטס להיות גורם משמעותי בקבוצה, במיוחד שנחשב ישראלי בחוק הרוסי. בקבוצה בונים לרוברטס את אותו תפקיד שמילא קורי קאר בעונה שעברה, ומאמינים כי הוא יהיה זה שיאזן את סטיב בארט ג'וניור שמתחילת העונה לא מצליח לשחזר את יכולתו מהעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully