וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקנדל חדש באיטליה?

בארץ המגף מדווחים שהמשטרה חוקרת חשדות לפיהם במהלך העונה שעברה אינטר לא ניצחה במתכוון כדי להעלות סכומי זכייה בהימורים

האם סקנדל חדש עומד לפקוד את הכדורגל האיטלקי? האם מילאן פותחת בחזית חדשה עם אינטר? תאוריית קונספירציה או פרשה חדשה שמהלכת אימים על הכדורגל בארץ המגף?

העיתון "איל ג'ורנלה", היוצא לאור במילאנו ושהיה בבעלותו של סילביו ברלוסקוני במשך שנים ארוכות ונמכר על ידיו לאחיו לפני למעלה מעשור, חושף היום שיתכן שאינטר הייתה מעורבת בשערורייה בסיום העונה שעברה. עם זאת, הדיווחים זכו להדים גם בכלי תקשורת אחרים באיטליה ולכן כנראה שיש בהם הרבה יותר ממיני מלחמה של ברלוסקוני באינטר.

בחשיפה של העיתון היום נכתב שעוזר התובע הציבורי מאשים את הנראזורי בוויתור על ניצחונות לקראת תום עונת 2008/9 על מנת להגדיל כספי זכייה של מהמרים. ההאשמות נוגעות בעיקר למשחקים החל מהמחזור ה-24, שלאחריו נרשמו כמה מקרים של סוכנויות שהפסיקו לקבל הימורים על זכייה של אינטר באליפות.

על פי הדיווח המשטרה פתחה בחקירה והיא בודקת שיחות טלפון שהתנהלו בין מאמן אינטר דאז, רוברטו מאנצ'יני, לבין דומניקו ברשיה, שנחשב לאחד מראשי המאפיה בארץ המגף. ברשיה הוא אוהד אינטר שבעבר כבר הועמד לדין בהאשמות שונות של סחר בסמים.

"איל ג'ורנלה" כתב שחשדות נוספים נוגעים לכך שאינטר דחתה בכוונה את חזרתו של זלאטן איברהימוביץ' מפציעה. בנוסף מוזכר מקרה בו בתוספת הזמן של משחק התיקו 2:2 של הנראזורי מול סיינה זכתה האלופה לפנדל בתוספת הזמן אותו עמד לקחת חוליו קרוז, אלא שהארגנטינאי קיבל הוראה שלא לקחת את הבעיטה ובמקומו בעט מרקו מטראצי שהחמיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully