וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד: שיעורים בחיבור

האלופה מקווה לחבר סוף-סוף ניצחון לניצחון, ואילו אשדוד לא רוצה הפסד שלישי רצוף (שבת, 19:30, ספורט1). קאדו הברזילאי סיכם בבית"ר

בית"ר ירושלים סיכמה עם החלוץ הברזילאי קרלוס אדוארדו דה סילבה, המכונה קאדו, שצפוי לנחות היום (שישי) בארץ ולחתום בקבוצה. לישראל הוא יגיע מקבוצת האטה מאיחוד האמירויות. בימים האחרונים עשו בבית"ר את כל המאמצים על מנת להנחית את השחקן בירושלים וזאת בעיקר לאור העובדה שהשחקן משחק במדינה עוינת לישראל. בסופו של דבר החששות הוסרו והשחקן נחת בסופו של דבר בישראל.

קאדו שיחק בעבר בוואסקו דה גאמה הגדולה מברזיל ואחרי תקופה קצרצרה של פחות מחודש בצ'ונבוק יונדאיי מוטורס מדרום קוריאה, חזר לברזיל. ב-39 משחקים במסגרות שונות בואסקו, כבש 10 שערים. לאחר מכן עבר לגרמינל בירסחוט הבלגית שבמדיה כבש 9 שערים ב-26 משחקים.

את דרכו האירופאית המשיך קאדו באוניאו לייריה הפורטגולית בה כבש 5 שערים בלבד ב-37 משחקים. במדי הקבוצה הפורטוגלית פגש החלוץ הברזילאי את ראובן עטר, כשזו התמודדה מול מכבי נתניה בגביע אופ"א. בסך הכל עד שהגיע לאיחוד האמירויות כבש החלוץ, 1.77 מטר, 24 שערים ב-124 הופעות במסגרות ובקבוצות שונות.

בתוך כך, שחקן מ.ס אשדוד, ניר נחום, יושאל לאלופה עד סיום העונה כחלק מעסקת משה אוחיון, שעשה את הדרך ההפוכה. כזכור, במסגרת עסקת אוחיון הוסכם שבית"ר תוכל לשאול מאשדוד שחקנים עד תום העונה. בגלל שהשתיים ייפגשו מחר, החתימה תיעשה רק אחרי המשחק ונחום יצטרך לבית"ר ביום ראשון.

אלברס: "אני מוכן לסבול בשביל בית"ר"

לגבי המשחק מול אשדוד (שבת, 19:30, שידור ישיר בספורט 1), הרי שראובן עטר ימשיך לתת את הקרדיט בשער לאריאל הרוש, ששמר על רשת נקייה נגד הפועל פתח תקוה. פרט אליו, עטר ממשיך לתת אמון גם בשאר ההרכב שניצח בשבוע שעבר, אלא שמספר אילוצים יגרמו לשינויים. שמעון גרשון חולה ובספק גדול, כשדוד אמסלם יתפוס את מקומו בהרכב. מיכאל זנדברג, שחזר מפציעה רק כדי להיפצע שוב מרגליו של דניאל פאיובה שנבחן בקבוצה, לא התאמן וגם כן בספק לסגל. בכל מקרה, עטר מתכוון להמשיך עם עידן ורד המצוין בהרכב. טוטו תמוז, שכבש צמד בשבת, נפצע אתמול ולא התאמן היום, וגם הוא בספק. עמית בן שושן יחליפו.

מי שימשיך בהרכב על אף פציעה הוא כריסטיאן אלברס, שסוחב פציעה בשרירי הבטן התחתונה עוד מטרום העונה ומסרב לעבור ניתוח. המגן, שתחילה דחה את הניתוח בעקבות ליגת האלופות ומאז המשיך לשחק על אף הכאבים, מכחיש כי הוא מפחד מהניתוח. "זה ניתוח פשוט שאני אמור להתאושש ממנו תוך שלושה עד חמישה שבועות", הוא מספר.

"אחרי כל משחק אני סובל מכאבי תופת, אבל זה משהו שאני מוכן לסבול בשביל בית"ר. הקבוצה במצב לא קל, ועזבו אותנו מספר שחקנים כך שאני לא רוצה לנטוש גם", הוסיף אלברס. "אמרתי לראובן עטר שאני מתכוון להמשיך ולשחק עבור הקבוצה ולעבור את הניתוח רק בסיום העונה כי היא חשובה לי. אני מאוד מחובר למועדון ולא רוצה לצפות מהצד כשהמצב קצת קשה. אני עדיין מאמין שאפשר לעשות דברים יפים העונה, וכל עוד המצב שלי לא יחמיר ויסכן אותי - אני מתכוון לתת הכל כדי לתרום לכך".

הרכב משוער: אריאל הרוש, אריק בנאדו, דוד אמסלם, כריסטיאן אלברס, אלירן דנין, עידן טל, דאריו פרננדס, אבירם ברוכיאן, עידן ורד, עמית בן שושן, ברק יצחקי.

קשיים גדולים בהחתמתו של הבלם רונלד ריברו

אחרי שני הפסדים רצופים בליגה, תגיע מ.ס. אשדוד לאצטדיון טדי ותנסה להמשיך את המומנטום החיובי אחרי הניצחון הנאה, 0:4 על בני סכנין בחצי גמר גביע הטוטו ביום רביעי שעבר.

קשר הרכש של אשדוד, משה אוחיון שהגיע לפני כשבוע מירושלים, צפוי לפתוח בהרכב ולפגוש על כר הדשא את חבריו לשעבר. שוער הרכש החדש, הקרואטי דראגן סטויקיץ', יערוך הופעת בכורה בליגה בין הקורות. רחמים צ'וקול ומאור פרץ נאבקים על עמדת המגן השמאלי.

ביום חמישי נתגלעו קשיים בהחתמתו של הבלם הבוליביאני, רונלד ריברו שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה, אולם טרם חתם. באשדוד מעוניינים להשאילו עד תום העונה, אולם נשיא הקבוצה הבוליביאנית ממנה מגיע ריברו מתעקש שאשדוד תתחייב כבר עתה לשלם סכום נוסף של כ-120 אלף דולר על רכישתו העתידית בתום העונה. נכון לעכשיו נראה כי העסקה לא תצא לפועל, אך גורמים המעורבים במשא ומתן ינסו לתווך בין הצדדים עד תום מועד ההעברות ביום שני הקרוב.

בשלב זה ימשיך הבלם הצעיר מתן אוחיון לקבל קרדיט מהמאמן יוסי מזרחי וגם בשבת הוא צפוי לפתוח בהרכב לצידו של כריסטיאן גונזאלס במרכז ההגנה.

הקשר ניר נחום סיכם את תנאיו בבית"ר ירושלים ויושאל אליה עד לתום העונה. נחום צפוי להצטרף לקבוצתו של עטר ביום ראשון, מיד לאחר המשחק בין שתי הקבוצות.

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ', ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, רחמים צ'וקול, יוסי אופיר, קובי דג'אני, משה אוחיון, דוד רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully