וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סידורים אחרונים במנצ'סטר

הסיטי עושה ניסיונות אחרונים להתחזק, מחכה לשיי גיבן והגישה הצעה אחרונה על רוקה סנטז קרוז. בן חיים עשוי לעשות את הדרך ההפוכה

מנצ'סטר סיטי לא הצליחה להנחית אצלה את קאקה, אבל באיסטלנדס עושים מאמצים אחרונים להתחזק ועל פי "גרדיאן" הגישה הקבוצה לבלקבורן הצעה אחרונה על רוקה סנטה קרוז בסך של כ-18.5 מיליון ליש"ט. על פי הדיווח, אם יפתח מו"מ מזורז, סיטי תאפשר לרוברס לכלול את טל בן חיים בעסקה ולהעביר אותו לשורותיה.

החלוץ הפרגוואי, שרשם עונה בכורה חלומית בליגה האנגלית בשנה שעברה והפתיע בהתאקלמות המהירה שלו בפרמיירליג, היה שם חם כבר בקיץ האחרון ומארק יוז לא הסתיר את רצונו לראות אותו משחק בקבוצתו החדשה, אחרי שהדריך אותו בבלקבורן. גם קבוצות אחרות התעניינו, אבל הרוברס מתלבטים קשות בגלל שהם מצויים בעיצומם של קרבות תחתית. רק לפני יומיים נכנס סנטה קרוז כמחליף במשחקה של הקבוצה, כשזו הייתה בפיגור 2:0 מול בולטון והביא שינוי שסייע לקבוצתו להשוות ל-2:2 ולהשיג נקודה.

לעומת ההתלבטות של בלקבורן לגבי סנטה קרוז, נראה שהחדשות המעט יותר מעודדות מבחינתו של יוז מגיעות מכיוון ניוקאסל, שם ביקש השוער שיי גיבן להכנס לרשימת ההעברות על מנת שיוכל להשלים את מעברו לאיסטלנדס. סיטי כבר הגישה שלוש הצעות על שוער נבחרת אירלנד וכולן נדחו, כעת נראה שהרצון של גיבן לעזוב יסייע לקבוצה שחושקת בו להעביר אותו לשורותיה בזמן הקצר שנשאר עד סיום מועד ההעברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully