וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכניות עובדות היטב

אחרי ה-0:5 על ווסט ברומיץ' באמצע השבוע, מנצ'סטר יונייטד ואלכס פרגוסון ינסו לשמור על הפסגה גם מול אברטון, שתנסה להפריע לה. כנראה שזה לא יקרה

משחק מספר 62: מנצ'סטר יונייטד – אברטון 1.25, 4.10, 7.55

האלופה הגאה של הפרמייר ליג מארחת את אברטון לקרב אופי חשוב להמשך העונה. כאשר היא עברה כבר 22 משחקים, מנצ'סטר יונייטד יודעת שהמשחק מול אברטון יכול להיות אחד החשובים העונה, למרות שלא מדובר בקרב מול אחת מקבוצות הטופ-4 של הליגה. אלא שדווקא אברטון, שנמצאת במקום השישי, יכולה להפריע לאלופה ולקרב אליה את צ'לסי וליברפול שנושפות בעורפה.

מנצ'סטר יונייטד מתייצבת למשחק כשהיא עם 50 נקודות ומשחק חסר, ובמאזנה 15 ניצחונות, 5 תוצאות תיקו ושני הפסדים. יחס השערים שלה הוא אולי לא דומה לזה של השנה שעברה, אך בכל זאת היא יכולה להתגאות בעובדה שהיא כובשת בממוצע 1.77 שערים למשחק וסופגת רק 0.45. אגב, מבחינת קצב צבירת הנקודות בהשוואה לשנה שעברה, מצבה של יונייטד טוב, שכן בשנה שעברה לאחר המחזור ה-22 היו לה 51 נקודות, אך אז היא עמדה על ממוצע כיבושים של שני שערים למשחק.

אברטון מנגד יודעת שהיא יכולה רק להילחם על מקומות 2-6. הקבוצה מקדימה נכון לעכשיו את וויגאן בחמש נקודות ומנגד רחוקה מארסנל חמש נקודות. היא עומדת על מאזן עשרה ניצחונות, שבע תוצאות תיקו ושישה הפסדים. מבחינת הממוצעים שלה היא עומדת על 1.34 שערים למשחק לזכותה ו-1.17 לחובתה. במחזור המקביל בשנה שעברה אברטון מוקמה חמישית עם 42 נקודות, חמש נקודות יותר ממה שיש לה היום.

מנצ'סטר יונייטד מגיעה עם רצף של שישה משחקים בהם ניצחה. במחזור האחרון שנערך באמצע השבוע היא דרסה 0:5 את ווסט ברומיץ' ועבדה יותר על הפרש השערים. עוד קודם לכן היא הסתפקה ב-0:1 על בולטון, השאירה את צ'לסי מתוסכלת אחרי שניצחה אותה 0:3, גברה על מידלסבורו 0:1 וניצחה באותה התוצאה את סטוק.

אברטון מנגד לא ניצחה בשני המחזורים האחרונים, ואף סיימה בהם בתיקו. במחזור אמצע השבוע היא סיימה ב-1:1 עם ארסנל, ועוד קודם לכן היא סיימה באותה התוצאה מול ליברפול בדרבי. קודם לכן היא ניצחה את האל 0:2, הביסה 0:3 את סנדרלנד והסתפקה ב-0:1 על מידלסבורו. אז מה יהיה הפעם? קשה להאמין ששחקניו של אלכס פרגוסון ישמטו נקודות באולד טראפורד במשחק כל כך חשוב. לכן מומלץ להמר 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully