וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיעים אל רגע האמת

הפועל תל אביב תנסה להמשיך ולדבר על צמרת נגד בני יהודה, בית"ר תנסה להמשיך בהתאוששות מול אשדוד, בני סכנין וקרית שמונה נפגשות בקרב המתוסכלות

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 14.094 (10 ש"ח יניבו 141 ש"ח)

משחק מספר 1: מכבי הרצליה – הפועל באר שבע. השתיים, שייפגשו גם בגמר גביע הטוטו, עושות חזרה גנרלית כאשר מצבה של הרצליה על גבול האנוש. דווקא אחרי שהתעוררה ויצאה מהמקום האחרון, הרצליה חזרה להפסיד ואת שני המחזורים האחרונים היא סיימה עם הפסדים לעירוני קרית אתא ולהפועל רמת גן. הפעם היא תסיים בתיקו. ההימור: איקס (2.7)

משחק מספר 14: המבורג – באיירן מינכן. אחרי פגרת החורף, באיירן מינכן תנסה לשוב ולהשתלט על הבונדסליגה, אך מצפה לה קרב ממש לא פשוט מול המבורג, שלפני הפגרה מוקמה רביעית והפסידה רק בארבעה משחקים העונה. באיירן, שאיבדה נקודות לפני הפגרה נגד שטוטגרט, תנסה לעשות הכל כדי לברוח מעט להופנהיים המפתיעה. ההימור: 2 (1.8)

משחק מספר 49: בני יהודה – הפועל תל אביב. הפועל תל אביב התחילה לחשוב בגדול אחרי הניצחון ביום שני האחרון על מכבי נתניה. אם קודם למשחק היא חשבה על עצמה כעל קבוצת צמרת ראויה, הרי שכעת היא יודעת שמצפים ממנה ליותר. בני יהודה לעומת זאת רק פורחת לאחרונה והשיא היה בשבוע שעבר אחרי ניצחון משכנע 0:2 על אשדוד. בני יהודה גם תגנוב פה נקודה. ההימור: איקס (2.9)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 7.98 (10 ש"ח יניבו 80 ש"ח)

משחק מספר 58: בני סכנין – הפועל קרית שמונה. סכנין ממש מתפרקת משבוע לשבוע והשיא היה התבוסה למ.ס. אשדוד בחצי גמר גביע הטוטו. לאייל לחמן יש עוד הרבה עבודה כדי להשאיר את הקבוצה הזו בליגת העל, כשהוא נמצא באיזור הסכנה. למזלו הוא פוגש את קרית שמונה, שגם היא לא נמצאת במומנטום טוב. ההימור:1 (1.9)

משחק מספר 60: בית"ר ירושלים – מ.ס. אשדוד. אחרי הניצחון המשכנע על בני סכנין בגביע הטוטו, באשדוד קיבלו תיאבון וכשההתקפה עובדת היטב, אז למה לא לנסות אותה גם מול האלופה, שמגלה חוסר יציבות ממחזור למחזור, כשהניצחון על הפועל פתח תקוה לא מבטיח לה בעצם דבר. להערכתינו אשדוד ויוסי מזרחי יוכלו לחלץ תיקו מטדי. ההימור: איקס (3.0)

משחק מספר 79: נומנסיה – ריאל מדריד. עם חמישה ניצחונות רצופים, ריאל עדיין רואה את הגב של ברצלונה, שמקדימה אותה בלא פחות מ-12 נקודות, ועם זאת היא יודעת שהיא חייבת להמשיך ולנצח כדי להרחיק מעליה את היריבות, שמנסות לכבוש את המקום השני, סביליה וולנסיה. נומאנסיה מהתחתית לא אמורה להפריע יותר מידי. ההימור: 2 (1.4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully