וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ נשים: 15 נקודות עד הרבע

אליצור רמלה הובסה במשחק הראשון בשמינית הגמר 88:73 על ידי את'ניקוס ותצטרך להזיע הרבה בגומלין. אוגורודניקובה סיימה עם 24 נקודות

בשנה שעברה הגיעה אליצור רמלה, אלופת המדינה, עד חצי גמר היורוקאפ, שם נעצרה בחצי הגמר והודחה על ידי בי. סי. מוסקבה הרוסית. העונה, מנסה רמלה להסתער מחדש על הגביע. את שלב הבתים סיימה הקבוצה של אלי רבי עם מאזן מושלם של 0:6. בשלב ה-1/16 היא עברה ללא קושי את אוליבאיס קומברה, אלא שהערב (חמישי) נתקלו הרמלאיות במשוכה גבוהה במשחק הראשון ביוון בשלב שמינית הגמר נגד בי. סי. את'ניקוס.

רמלה שמרה את עצמה מצוין בתמונה ברבע הראשון כשירדה לאחר 10 דקות בשוויון 29. ברבע השני החלו לפתח היווניות פער וסיימו את המחצית הראשונה ביתרון 41:52. הפיגור של רמלה תפח והלך ובסיומו של הרבע השלישי פיגרה רמלה כבר ב-18, 72:54. הקבוצה הישראלית ניסה לקזז קצת מהפער ברבע האחרון, אך נגסה רק שלוש נקודות כשהובסה 88:73.

קתרין ג'ירלדס הובילה את את'ניקוס עם 20 נקודות, פולימניה סרקגו קלעה 17, וסיליה גקוזיני 15, לטויה דייויס הוסיפה 14 נקודות ו-14 ריבאונדים, את רמלה הוליכו אולנה אוגורודניקובה עם 24 נקודות ו-11 ריבאונדים, מטליה בלווין תרמה תשע נקודות.

משחק הגומלין ייערך ב-4 בפברואר, ורמלה תצטרך לעבוד קשה להיחלץ מהפיגור הגדול. המנצחת שתצא מהתמודדות הזו תפגוש בשלב רבע הגמר את המנצחת במפגש הכפול בין פאניוניוס לדינמו קורסק. במשחק הראשון ניצחה דינמו קורסק 53:64.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully