וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בוטל המשחק בין הפועל חיפה להפועל רמת גן

המגרש המוצף בקרית אליעזר גרם לביטולו של משחק הצמרת. באר שבע סיימה רק ב-1:1 עם הרצליה, רעננה ניצחה 0:1 את ירושלים

המשחק היחיד שהיה אמור להתקיים היום (שבת) במחזור ה-18, בין הפועל חיפה להפועל רמת גן, בוטל בעקבות ההצפה במגרש בקרית אליעזר. באמצע השבוע נפגשו מכבי הרצליה והפועל באר שבע לגמר גביע הטוטו, אתמול סיימו שתי הקבוצות את מפגש ההכנה ביניהן במסגרת המחזור ה-18 של הליגה הלאומית בתיקו 1:1.

במשחק תחתית, הביסה הפועל בני לוד בביתה 0:4 את עירוני רמת השרון וברחה קצת מאזור הסכנה. הפועל רעננה המדורגת שלישית ואחת הקבוצות החמות של הליגה, אספה עוד שלוש נקודות עם 0:1 דחוק על הפועל ירושלים.

המחזור יושלם בשני משחקים ביום שני: הפועל עכו תארח את הפועל כפר סבא ומכבי אחי נצרת תפגוש את קרית אתא.

מכבי הרצליה - הפועל באר שבע 1:1

הקבוצה של רמי לוי פתחה מצוין את המשחק עם שער של ויקטור קאר בדקה הרביעית, והזריקה מרץ להתמודדות. הארוחים מהנגב התאוששו יחסית מהר, ומבצע קבוצתי נהדר הסתיים בבעיטה שטוחה של אוהד קדוסי בדקה ה-17, בדרך לשוויון 1:1. בדקה ה-39 איבדה הרצליה את אלן מסודי, שהורחק לאחר פגיעה ללא כדור בזיו כבדה. מסודי ספג צהוב שני, לאחר שמוקדם לכן פגע בשוער באר שבע, אסי רחמים. בתחילת המחצית השנייה הרצליה התגוננה, ובאר שבע נטלה את המושכות, אך היא לא הצליחה להבקיע את שער הניצחון.

הקבוצה של גיא לוי אמנם לא מנצחת, אבל אם מסתכלים על חצי הכוס המלאה, הרי שהיא לא הפסידה כבר חמישה משחקים ברציפות, והיא עוד צריכה להשלים משחק ביתי מול הפועל רמת גן.

הרצליה יכולה להיות מרוצה קמעא מן העובדה שהיא עצרה את רצף שני ההפסדים וסיימה בתיקו. מצד שני התחתית עדיין בוערת מתחת רגליה. באמצע השבוע הבא תיפגשנה שתי הקבוצות בגמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית, שם כבר אחת תהיה חייבת לצאת מנצחת מההתמודדות.

הפועל רעננה - הפועל ירושלים 0:1

לפני חמש שנים וחצי שנים הגיעה הקבוצה האדומה מהבירה, אז תחת הדרכתו של מישל דיין, לרעננה למשחק עלייה, אך סיימה ב-0:0 מאכזב ונשארה עם הדמעות. העונה, רעננה היא זו שדוהרת לעבר ליגת העל, ובירושלים ניסו לתקוע מקל בגלגלים ולנקום בקבוצה מפנינת השרון.

זה עבד לירושלמים במשך 80 דקות, אולם עשר דקות לסיום המשחק איתי טואף כבש את שער הניצחון היקר לרעננה, שמביא לה שלוש נקודות. אחרי כחודשיים ללא ניצחון בית, רעננה משיגה אחד כזה והיא ממשיכה לשמר את חלומה - העפלה לליגת העל. מנגד, ירושלים ממשיכה להדרדר והיא לא ניצחה בשישה משחקים ברצף. הבעיה מבחינתה שהיא קרובה מאוד למקום שמוביל למבחנים בעונה הבאה על הירידה לליגה הארצית.

בני לוד - עירוני רמת השרון 0:4

המארחת התחזקה בחלון ההעברות בשוער ניל אברבנל, והחלוץ אגודה קאובינה שהגיע מקרית שמונה, והם קיוון להשיג ניצחון ראשון לאחר שישה משחקים, לאחר שחמישה מהם היא סיימה בתיקו.

אחרי 33 דקות של משחק כבש אחמד סבע, שנקנה על ידי מכבי נתניה וישחק בה החל מתחילת העונה הבאה, את שער היתרון ללוד. ארבע דקות אחר כך שיחזר סבע את המבצע וכבש עוד אחד מהנקודה הלבנה. חמש דקות לסיומו של המשחק קיבע משה בן לולו את ניצחונה של לוד עם השער השלישי. מורד אבו ענזה חתם את תוצאת המשחק בדקת הסיום. רמת השרון ממשיכה את החזרה הרע מאוד שלה מהפגרה כשהיא עם שלושה הפסדים רצופים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully