וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן רומן כפסע מהפועל פתח תקוה

אחרי שהשחקן סיכם, במועדון מנסים לסגור את התנאים עם מכבי ת"א והפועל ירושלים. איימן אבו סלאח עבר למועדון. מתח בקרב השחקנים לפני הדרבי

בהפועל פתח תקוה מאמינים שהאישור העקרוני בעיסקת דן רומן ממכבי תל אביב יתקבל עד יום ראשון, והשחקן יוכל לעבור באופן רשמי. כזכור, אתמול בלילה סיכם השחקן בקבוצה וחתם על חוזה, אך הצוות המקצועי של פתח תקוה קיבל הודעה כי הפועל ירושלים דורשת לקבל כסף עבור העיסקה. יש לציין כי הפועל ירושלים ומכבי תל אביב סיכמו כי פתח תקוה תשלם את דמי ההשאלה היחסיים שמכבי תל אביב שילמה להפועל ירושלים, כלומר, עבור ארבעה חודשים בלבד. "אני מקווה ומאמין שהשחקן יעבור אלינו", אמר מנג'ר הפועל פתח תקוה, זאב זלצר.

הנהלת המועדון הודיעה כי חלוץ הפועל עכו, איימן אבו סאלח בן ה-25, עבר למועדון עם כרטיס השחקן שלו. יחד עם זאת לא ברור כיצד הוא ישתלב בסגל שמונה מספר חלוצים בכירים יחסית, כמו פטי נימבה, שצפוי להחלים בקרוב, חן עזריאל ושמעון אבוחצירא.

בקרב שחקני הקבוצה ניתן להרגיש במתח לקראת משחק הדרבי. שחקנים בקבוצה אמרו כי הם מרגישים צורך עז לנצח לאור ההפסד בדרבי הקודם (1:0). זלצר: "יש לנו מספר שחקנים פצועים. אנחנו שומרים על שפיות בנושא החתמות השחקנים וננסה להשתמש בכלים שיש לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully