וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "הקהל של הפועל לא מעניין אותי"

29.1.2009 / 20:16

מאמן בני יהודה לא מתרגש מהאוהדים האדומים לקראת המפגש בין הקבוצות. בלדוט "מקווה להמשיך במומנטום". בקבוצה סירבו לשחרר את מרטינוביץ'

"המומנטום הטוב והנצחונות שעשינו לא ייתנו לנו שום יתרון המשחק הזה". כך אמר הערב (חמישי) מאמן בני יהודה, גיא לוזון לקראת המשחק המרכזי של המחזור ה-18 בליגת העל בו יארחו הזהובים את הפועל תל אביב בבלומפילד. "אנחנו לא מתעסקים בשאלה אם אנחנו פייבוריטים או לא. בני יהודה באה לעשות השנה את המקסימום בכדי לנצח בכל מגרש ונגד כל קבוצה כך שלא מעניין אותנו כל כך מה אומרים. כל משחק בליגה הזו מצביע על כיוון מסויים, אנחנו צריכים פשוט להיות אנחנו, לשחק טוב מאוד בהגנה, להיות ממושמעים ומבחינת ההתקפה לשחק את הכדורגל שאנחנו משחקים בחודשיים האחרונים".

לוזון נשאל לגבי המפגש מול קבוצתו מהעונה שעברה וקהל האדומים שיחכה לו בבלומפילד ואמר: "אני ממש לא מתרגש, מה שהיה, היה ונגמר כבר מזמן. עם כל הטררם והרעש שעושים בסך הכל הייתי שם שלושה חודשים, ודיברו על זה ועשו מזה הרבה יותר ממה שזה".

עם זאת, לוזון אומר שזה לא מה שמטריד אותו. "הקהל של הפועל ממש לא מעניין אותי, מה שמעניין אותי זו הקבוצה שלי ושנעשה הכל בכדי לנצח. לבני יהודה יש העונה מטרה אחת והיא לנצח ולא חשוב מול מי ואיפה. ניצחון בשבת ייתן לנו עוד שלוש נקודות וזה מה שנצטרך לעשות".

בלדוט חושב על הצמרת

שחקני בני יהודה ערכו הערב אימון בו נטלו חלק כל שחקני הסגל ולראשונה מזה זמן רב יעמדו כולם לרשותו של לוזון, למעט החלוץ משה ביטון שעדין לא כשיר. הקשר לירוי צעירי שהחלים מפציעה טורדנית בשריר הירך האחורי, כשיר וצפוי לפתוח על הספסל. על פי התרגול הערב צפוי לוזון לתת אשראי לאותם 11 שפתחו בשבועיים האחרונים.

"אנחנו יודעים שניצחון בשבת יקרב אותנו לצמרת", אמר קפטן הקבוצה אסי בלדוט בתום האימון. "בתקופה האחרונה אנחנו משחקים כדורגל חיובי, מנצחים ואני מקווה שנמשיך עם המומנטום הטוב הזה גם בשבת. אני חושב שדווקא הפועל מגיעה פייבוריטית למשחק הזה. הם נמצאים בכושר הכי טוב בליגה היום, במקום השני בטבלה וניצחו סדרה יפה של משחקים. אבל אנחנו נבוא בכדי לנצח. אנחנו באים לעשות את העבודה שלנו ולא מעניין אותנו הצד השני".

הקפטן ניצל את ההזדמנות בכדי לפנות לאוהדים בזהוב: "אני רוצה לקרוא לכל האוהדים של בני יהודה שבדרך כלל מגיעים למשחקים, לבוא למשחק שהוא מאוד חשוב עבורנו. אם ננצח זה יקדם אותנו במעלה הטבלה ואנחנו מאוד מאוד זקוקים לעזרה שלהם".

הקפטן התייחס ליכולת הטובה שמציגים הזהובים העונה: " אני חושב שהליגה לא כזאת חזקה העונה ויש לנו כאן קבוצה צעירה וטובה עם שחקנים שרוצים להצליח, אנחנו מגיעים לכל מגרש על מנת לנצח ולא משנה אם זה בית או חוץ ואני רק מקווה שנמשיך לעשות את העבודה כפי שעשינו עד היום. אני מאמין שאם ננצח נוכל להסתכל לכיוון מעלה ואני מאמין שבעזרת השם ננצח".

בבני יהודה מצפים לכ-5,000 אוהדים זהובים ביציעים. ראשי ארגון האוהדים "אריות יהודה" הבטיחו בשבת קרנבל כתום כמוהו לא נראה עוד העונה במשחקי הקבוצה. כאשר ראשי האוהדים עמלו מזה זמן רב על הכנת תפאורה למשחק מול הפועל תל אביב. 6,000 בלונים כתומים יחולקו ביציעים, וחידוש העונה: 40 תותחי קונפטי מתוכננים לתת אווירה מחשמלת באצטדיון.

בבני יהודה סירבו לשתי הצעות לרכישת מרטינוביץ'

מ.ס. אשדוד הציעה לבני יהודה לרכוש את בלמה תמורת 135 אלף דולר ותשלום יתרת שכרו של הבלם. קבוצה קפריסאית נוספת הציעה 150 אלף דולר על הבלם. במועדון סירבו לשתי ההצעות. חזי מגן שוחח עם הבלם ואמר לו שהוא רואה בו אחד ממנהיגי הקבוצה ולא מתכוון לשחררו. מגן הוסיף ואמר למרטינוביץ' שלמרות שהוא יושב על הספסל, הוא עדיין אחד השחקנים החשובים בקבוצה והוא מעריך אותו. הבלם הסרבי יישאר בקבוצה לפחות עד תום העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully