וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה עשתה טריפל בדרך לדאבל

ברצלונה גברה 2:3 על אספניול ועלתה לחצי גמר גביע המלך. סקליאצ’י מסביליה כבש בתוספת הזמן (1:2), ולנסיה עפה בגלל שערי חוץ

כדורגל הוא משחק אכזר. ומחזיקת הגביע הספרדי, ולנסיה, למדה את זה הערב הערב (חמישי) על בשרה. ולנסיה הודחה ממפעל גביע המלך בצורה אכזרית ותאבד את התואר. שער ניצחון של סבסטיאן סקילאצ'י עמוק בתוך תוספת הזמן, סידר לסביליה ניצחון 1:2 על העטלפים ועלייה לשלב חצי הגמר בזכות שערי חוץ. כזכור, ולנסיה ניצחה במשחק הראשון 2:3. סביליה תפגוש בחצי הגמר את אתלטיק בילבאו.

במשחק השני, ברצלונה לא עשתה את זה בסטייל הרגלי מהליגה, אבל עדיין ניצחה את אספניול 2:3 בדרבי, לאחר ה-0:0 מהמשחק הראשון. בחצי הגמר תחכה לחבורה הדורסת מאיורקה של דודו אוואט, שהדיחה את בטיס. השוער הישראלי, שלא שיחק במשחק של קבוצתו בקאמפ נואו בליגה, עשוי בכל זאת לרשום העונה הופעה באצטדיון של מי שרצה לכל התארים העונה. משחקי חצי הגמר יתקיימו ברביעי בפברואר וברביעי במארס.

ברצלונה - אספניול 2:3

הקאטלונים נושאים עיניהם אל עבר טרבל אפשרי. קבוצתו של פפ גווארדיולה מציגה בשבועות האחרונים יכולת מצוינת, יש אומרים מהטובות באירופה. הערב (חמישי) זה הלך קשה, אבל הבלאוגרנה עשו את שלהם ועלו לחצי גמר הגביע. דודו אוואט ומאיורקה כבר מחכים להם.

גווארדיולה חשש מהמשחק, ובניגוד להרגלו בגביע המלך עלה עם מספר שחקנים מההרכב הראשון וביניהם: ליאו מסי, צ'אבי ודני אלבס. ברצלונה שלטה בפתיחה, אבל חיכתה 35 דקות לשער הראשון. שוער אספניול, כריסטיאן אלברז, השמיט כדור לאחר בעיטה של סילביניו ובוז'אן דחק מקרוב את הריבאונד לרשת. הילד, שלא כבש העונה בליגה, פתח מצוין את המחצית השניה. בוז'אן קיבל מסירת עומק נפלאה מצ'אבי וכבש בקלילות מול השוער בדקה ה-49. החגיגה המשיכה בדקה ה-58 כשז'ררד פיקה התרומם להרמה של דני אלבס ונגח את השלישי.

דווקא כשהמשחק נראה בדרך לעוד תצוגה של הבלאוגרנה, אסנפיול התעוררה. קורו ירה ממרחק כדור שפגע בשחקן וחדר לרשת של פינטו, השוער המחליף. חוזה קאלחון ירה עוד כדור ממרחק לרשת של ברסה וצימק ל-3:2 בדקה ה-70. ברצלונה לא הייתה מוכנה לשמוע על הפתעה בקאמפ נואו, בטח לא מהיריבה העירונית, והחזירה לעצמה את השליטה במגרש בדקות האחרונות. האורחים עוד הספיקו לאבד בדקה ה-90 את חארקה, שהורחק בצהוב שני.

סביליה - ולנסיה 1:2

שער ניצחון דרמטי של סבסטיאן סקילאצ'י בתוספת הזמן, שהמשיך ברגל שמאל פנימה לאחר מסירה של אקיבלדו מוסקרה הקולומביאני. השער הזה העלה את מחזיקת הגביע ב-2007 לחצי הגמר על חשבונה של מחזיקת הגביע מ-2008, בזכות יתרון בשערי חוץ, לאחר ההפסד 3:2 במשחק הראשון.

המארחים פתחו מצוין ועלו ליתרון בדקה השמינית משער נגיחה של קרלוס מרצ'נה. בדקה ה-36 השווה פרדי קאנוטה בנגיחה משלו, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לסקילאצ'י, שהימם את מחזיקת הגביע והשאיר אותה בחוץ. ההפסד הזה מצטרף לשרשרת האכזבות האחרונה של העטלפים, שהפסידו בשני משחקי הליגה האחרונים והתרחקו מהצמרת. סביליה תפגוש בחצי הגמר את אתלטיק בילבאו, שהדיחה אתמול (רביעי) את ספורטינג חיחון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully