וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "חייבים לחזור לנצח, וזה צריך להתחיל מצ'לסי"

למרות שכבש שער, כוכב ליברפול לא הרשה לעצמו לחגוג והתייחס לקרב ביום ראשון: "חייבים להתרכז ולעשות את המקסימום נגדם"

פתאום ליברפול מוצאת את עצמה במקום השלישי. אחרי שהתרגלו דווקא לתפוס את הפסגה, האדומים המשיכו לגמגם גם נגד וויגאן וסיימו בתיקו שלישי ברציפות, שהשאיר אותם עם שתי נקודות פחות מהאלופה, מנצ'סטר יונייטד, שתפסה את המקום הראשון.

את השער ב-1:1 של ליברפול נגד וויגאן התכבד לכבוש יוסי בניון בדקה ה-66 אחרי שקיבל כדור בצד ימין, פרץ לכיוון הרחבה בסלאלום והשאיר שני מגינים מאחוריו בדרך לבעיטה לשער. למרות זאת, הקשר הישראלי לא ממש הרשה לעצמו לחגוג. "אנחנו מאוד מאוכזבים ומצפים לנצח במשחקים כאלה. אנחנו חייבים לחזור ולנצח. זה צריך להתחיל ביום ראשון עם המשחק החשוב נגד צ'לסי".

בניון המשיך לדבר על המשחק נגד הכחולים, שצברו את אותו מספר נקודות ונמצאים במקום השני. "כל משחק הוא חשוב. אנחנו חייבים לקחת שלוש נקודות נגד צ'לסי בדיוק כמו שאנחנו היינו צריכים לנצח את וויגאן. חייבים להסתכל על כל משחק בנפרד וצ'לסי זה המשחק הבא שלנו בבית, כך שאנחנו חייבים להתרכז ולעשות את המקסימום נגדם.

"אני בטוח שאנחנו נשנה דברים ונתחיל לנצח משחקים בקרוב. זה משהו שאנחנו חייבים לעשות. ללא ספק יש לנו את האיכות לעשות את זה. יש לנו שחקנים גדולים כמו סטיבן ג'רארד, ג'ימי קראגר ופרננדו טורס. המשחק הבא יהיה מאוד חשוב לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully