וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאפינה: "זה יכול להיות נהדר לשחזר את ההישג של מראט"

דינארה סאפינה, שהעפילה לגמר באוסטרליה, תיאבק מול סרינה גם על המקום הראשון בעולם. וויליאמס: "אני לא מרוצה מהרמה שלי"

לדינארה סאפינה וסרינה וויליאמס מצפה אתגר כפול בשבת. שתי הטניסאיות, שהעפילו היום (חמישי) לגמר אליפות אוסטרליה, יודעות שניצחון בסוף השבוע יעניק להן לא רק תואר גרנד סלאם מתוק ויוקרתי, אלא גם את המקום הראשון בעולם. סאפינה גברה היום על ורה זבורנבה, סרינה חלפה על פני דמנטייבה, ושתיהן מתכוננות לקרב מסקרן.

סאפינה, 22, שמעולם לא זכתה בתואר גרנד סלאם (הפסידה בגמר הרולאן גארוס לאיבנוביץ' בשנה שעברה), התאוששה מפתיחה לא מרשימה של הטורניר, וסיפקה את המשחק הכי טוב שלה בדיוק בזמן הנכון. עכשיו, אחרי 2008 מצוינת, היא כבר מוכנה לאתגר הבא. "מאז שאני זוכרת את עצמי החלום שלי היה להיות יום אחד מקום ראשון בעולם", אמרה סאפינה, שגם השילה שבעה ק"ג ממשקלה לקראת השנה החדשה, "לשחק מול סרינה ולהיאבק על המקום הראשון זה פשוט לא ייאמן מבחינתי".

סאפינה גם תנסה להשלים דאבל משפחתי, לאחר שאחיה מראט כבר זכה במלבורן ב-2005. "רק השבוע ראיתי את המשחק שבו הוא זכה פה, ואפילו היום זה מרגש אותי מאוד, כמעט בכיתי", אמרה סאפינה, "זה יכול להיות נהדר לשחזר את ההישג שלו, כי תמיד הערצתי אותו. אני עדיין מעריצה אותו".

"מקום ראשון? זה רק בונוס"

סרינה, מנגד, כבר פחות מתרגשת מהמעמד. "המקום הראשון יהיה רק בונוס", אמרה הטניסאית האגדית, שמחפשת תואר גרנד סלאם עשירי בקריירה, "אני בעיקר שמחה שאני מציגה יכולת עקבית". נדמה שהציטוט הבא של סרינה ממחיש את הבעיה בטניס הנשים: "אני מאוד לא מרוצה מהיכולת שלי או מהרמה שאני מפגינה כאן, אבל העובדה היא שמצאתי את עצמי בגמר נוסף. בלי עקביות לא הייתי מגיעה עד כאן".

סרינה, שהעפילה היום עם אחותה ונוס גם לגמר הזוגות (מול האנטוחובה וסוגיאמה), העפילה לגמר רביעי במלבורן, כשאת השלושה הקודמים היא ניצחה. "ללא ספק הייתי רוצה להשאיר את חותמי במלבורן", אמרה בחיוך, "אבל לא יהיה קל מול סאפינה. היא נראית מצוין, בכושר גופני טוב, היא משחקת מדהים, ואין ספק שהיא חולמת על תואר ראשון. אבל גם אני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully