וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין גארנט, מנהל קמפיינים

הפורוורד של הסלטיקס פתח במאבק: "אדי האוס צריך להיות בתחרות השלשות באולסטאר". בניו יורק מתלהבים מההתלהבות של רובינסון

בבוסטון לא התרגשו מניצחון קליל על סקרמנטו ולמרות שהיה זה ניצחון תשיעי ברציפות, את עיקר תשומת הלב משכה התצוגה של אדי האוס, שהפציץ 8 מ-9 מחוץ לקשת.

אחרי המשחק כבר פתחו חבריו קמפיין לצירופו לתחרות השלשות בסופשבוע האולסטאר. "הוא צריך להיות חלק מהתחרות", אמר קווין גארנט אחרי המשחק, "זה מה שמסיבת העיתונאים הזו תעסוק בו. קווין גארנט ופול פירס כאן כדי להגיד שאדי האוס צריך להשתתף בתחרות השלשות".

גארנט הוסיף: "אני חושב שתחרות השלשות לא צריכות לכלול רק קלעים גדולים, אלא גם כאלו שיכולים להפוך אותה למרגשת. אני חושב שהתחרות צריכה לכלול את את הקלעים הטובים בליגה. זה מה שצריך להיות".

האוס ניסה להצטנע ("בכל ערב אחר זה היה יכול להיות כל אחד אחר"), אבל גם המאמן המפסיד, קני נאט, החמיא לגארד בן ה-30 שנמצא בכושר קליעה פנטסטי לאחרונה וקלע שבע שלשות נגד מיאמי לפני שבוע ועוד שבע נגד דאלאס ביום ראשון. "הלוואי שיכולנו להשליך עליו רשת שתחזיק אותו", אמר מאמן הקינגס, "צריך לתת לבחור קרדיט: הוא קלעי גדול והחברים שלו לקבוצה חיפשו אותו כל הערב".

רובינסון והאנרגיות

כוכב נוסף בליל המשחקים העמוס ב-NBA היה נייט רובינסון, שקלע 20 נקודות ב-10 הדקות האחרונות בניצחון הניקס 104:112 על אטלנטה. רובינסון הקופצני שוב הכניס המון אנרגיה למגרש, ביצע לבדו ריצת 0:7 שהגדילה את יתרון הניקס לכזה דו ספרתי בדקות ההכרעה וספג מחמאות ממייק ד'אנתוני.

"יש לו אנרגיה שיש למעט אנשים", אמר המאמן המשופם, "הוא אתלט בצורה שבלתי תיאמן. כשהוא מנתב את הדברים הללו לכיוונים חיוביים, הוא אחד מהשחקנים היותר טובים. יש גם את הרגעים האלו בהם הוא הולך לפי תכנית אחרת ואז הוא מתקשה".

ומה אמר כוכב הערב עצמו? "אני תמיד מביא אנרגיות. הכל קשור בביטחון של הקבוצה. גם כשהחטאתי, החברים שלי אמרו לי להמשיך לזרוק".

מאמן אטלנטה, מייק וודסון, שם אצבע מאשימה על זריקות העונשין. "אתה חייב לקלוע אותן", אמר על 17 מ-32 מהקו של קבוצתו, "אתה לא יכול לשחק משחק צמוד ולהחטיא 15 זריקות עונשין". ג'ו ג'ונסון מצא סיבות משלו: "לא זזנו טוב ולא הייתה בינינו כימיה. זה נראה כאילו מעולם לא שיחקנו אחד עם השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully