וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראניירי: "אנחנו לא מוותרים"

ביובנטוס שידרו אופטימיות למרות ההפסד 2:1 לאודינזה וההתרחקות מאינטר שניצחה. איברהימוביץ': "זה ניצחון ששווה הרבה מבחינתי"

גם לאחר ההפסד 2:1 לאודינזה, ביובנטוס לא ממש מרימים ידיים למרות פער שש הנקודות שנפער מאינטר האלופה. "ידעתי שזה הולך להיות משחק קשה עבורינו", הודה קלאודיו ראניירי, מאמן יובה, בתום המשחק.

"למרות זאת, אנחנו לא מוותרים. אודינזה באה למשחק ללא ניצחו ואחרי הרבה משחקים והם שיחקו בצורה מושלמת. ניסינו ליצור להם קושי והצלחנו, אבל אחרי זה התחלנו להסתבך והם הצליחו להכות בנו עד ההפסקה. לא הצלחנו לשלוט במשחק שלהם כמו שצריך ולא הצלחנו ליצור מצבים טובים".

איברהימוביץ': "עשינו הכל כדי לנצח"

ובינתיים כשביובה עגומים, באינטר כמובן מרוצים מאוד. אחרי שחזרה לנצח בשבוע האחרון אחרי שני משחקים שלא עשתה זאת, צירפה האלופה 0:2 על קטאניה שהשאיר אותה גאה בפסגה. דז'אן סטנקוביץ' וזלאטן איברהימוביץ' השאירו את ז'וזה מוריניו מאושר מהיציע בפסגה, לאחר שהורחק.

"זה ניצחון ששווה הרבה מבחינתי בהתחשב בעובדה שהייתי מורחק במשחק הקודם", אמר זלאטן בסיום המשחק. "המאמן שלנו היה חסר, אבל עדיין היינו חזקים איתו מהיציע. נהיה חזקים יותר כשהוא יחזור. נתנו משחק מצוין וזה לא היה פשוט, אבל הראינו שאנחנו חזקים ועשינו הכל כדי לנצח". על איבוד הנקודות של היריבות לצמרת הוסיף הכוכב: "אתה לא יכול להצליח כל העונה, לפעמים זה לא הולך טוב".

אנצ'לוטי: "אי אפשר לשחק כאילו שמגיע לנו"

מפסידה נוספת, למרות שסיימה בתיקו, היא כמובן מילאן, שסיימה ב-1:1 נגד גנואה והתרחקה עוד יותר מהמוליכות. רק לפני מספר ימים קיוו אצל הרוסונרי אחרי ה-1:4 על בולוניה לחזור לעניינים, אך כעת נראה שהרוח יצאה מהמפרשים וגם השמחה על ההגעה של דיוויד בקהאם, שכבש את שערה של מילאן, פתאום התחלפה.

"שיחקנו יותר טוב במחצית הראשונה ואני חושב שזה מה שגרם לנו לפחות אנרגיה במחצית השנייה", הסביר קרלו אנצ'לוטי. "שיחקנו טוב מאוד שעה ושמרנו על הקצב כל הזמן, אבל אחרי זה איבדנו את זה והתחלנו לסבול".

אחרי שער של בקהאם בדקה ה-33, שער שני תוך שלושה ימים, הצליחה גנואה להרוס את החגיגות עם שער של דייגו מיליטו שתי דקות לסיום. "גנואה לחצה עלינו וזה הקשה עלינו", הוסיף אנצ'לוטי המאוכזב. "הייתה לנו גם בעיה בכדורי הרוחב. אי אפשר לשחק כאילו שמגיע לנו ולנצח את המשחק".

אגב, לאחר המשחק נראה אנצ'לוטי מתווכח עם מספר אוהדים, אך הוא, כמו יתר הקולגות שלו במקרים האלה, מבהיר: "אלה היו רק שני אוהדים. לא הייתי אומר שזה כל מילאן, לא היה שם כלום".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully