וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז: "לא יודע מה קורה בליברפול"

מאמן ליברפול נשמע מבולבל אחרי התיקו מול וויגאן: "בעצם אני יודע, אבל אני לא יכול להגיד על זה כלום". וגם: סאות'גייט נגד סקולארי

שער שוויון מאוחר של מידו ביטל את שער היתרון של יוסי בניון וליברפול סיימה ב-1:1 בלבד מול וויגאן. מבחינת האדומים היה זה משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון ואם ערב המחזור הם היו צמודים למנצ'סטר יונייטד, הרי שאחריו הם כבר מפגרים אחרי האלופה בשתי נקודות.

"אני לא יודע מה קורה. בעצם אני יודע, אבל אני לא יכול להגיד על זה כלום. זה פשוט משוגע. לשלושת המשחקים האחרונים יש משהו במשותף שאני לא אוהב", אמר המאמן רפא בניטז, שקבוצתו עדיין לא ניצחה ב-2009, "אי אפשר לשלוט במה שאי אפשר לשנות. זה יכול להיות להימשך ככה שנים. אלכס פרגוסון מאמן כאן כבר 22 שנים ואפשר לראות שזה משמעותי".

מאז שהמאמן הספרדי התפרץ כלפי אלכס פרגוסון בצורה בוטה לפני כשלושה שבועות, ליברפול עדיין לא ניצחה. בנוסף, בתקופה האחרונה הוא גם סירב להאריך את חוזהו במועדון והאישפוזים שלו בבית החולים לניתוחים להוצאת אבנים מהכליות בוודאי לא הוסיפו.

המאמן הוסיף אתמול אחרי המשחק: "אני מאוכזב. היינו הרבה יותר טובים במחצית הראשונה, אבל בשנייה ניסינו יותר מדי כדורים ארוכים. זו הייתה מחצית משוגעת והיה קשה לשלוט במשחק. הפסדנו שתי נקודות, אבל נוכל לשנצח כל משחק אם נשחק כמו במחצית הראשונה".

סאות'גייט נגד סקולארי

בניגוד למה שקורה בליברפול, צ'לסי נמצאת כרגע במגמת רגיעה קלה, שכמובן עלולה להתפרק אחרי המשחק בין הקבוצות בשבוע הבא. צמד של קאלו הוביל ל-0:2 על מידלסברו, אבל מי שזכה ליבוקורת בתום המשחק היה פליפה סקולארי, שנשטף ב"הסאן" על ידי עמיתו, גארת סאות'גייט.

"הוא דיבר עם העוזר שלי", זעם סאות'גייט על התנהגותו של הברזילאי במהלך המשחק, "הוא ניסה לגרום לשופט להוציא כרטיס צהוב לאחד מהשחקנים שלנו ואנחנו לא אהבנו את זה. הוא גם לא לחץ ידיים לאף אחד מאיתנו בסיום המשחק. זו הייתה התנהגות מוזרה, אבל אני מניח שזו זכותו".

סקולארי עצמו לא ענה לטענות, אבל עוזרו, ריי ווילקינס, אמר: "התקרית היום הייתה שום דבר. דברים כאלו קורים בכל שבוע. זה היה משחק עם אמוציות והייתה הרבה פעילות על הספסלים. אם השופט היה מרגיש שהוא צריך להרחיק את פיל הוא היה עושה את זה. אבל הוא לא עשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully