וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט עלה על דרך המלך

הישראלי שמר על רשת נקייה ומאיורקה עלתה לחצי גמר גביע המלך לאחר 0:0 בבטיס. גביע גרמני: ברמן ניצחה 1:2 בדורטמונד בדרך לרבע הגמר

דודו אוואט ומאיורקה ממשיכים לעשות חיל בגביע המלך. הקבוצה מהאיים הבלריים חזרה עם 0:0 ממשחק החוץ מול בטיס, ועלתה לשלב חצי הגמר בזכות הניצחון 0:1 מהמשחק הביתי בשבוע שעבר. השוער הישראלי שוב פתח בשער, שיחק 90 דקות והציל שלושה מצבים בטוחים לשער במחצית השניה.

בדקה ה-52 היה זה פביאן מונסון הארגנטינאי שבחן את אוואט, ומצא אותו עירני. 18 דקות מאוחר יותר שוב היה השוער במקום עם הצלה ענקית לניסיון של נלסון. שתי דקות לסיום היה זה מהמט אורליו הטורקי שניסה לשלוח את המשחק להארכה, אך אוואט שוב הציל והעלה את קבוצתו לשלב חצי הגמר.

מי שעוד העפילה לשלב חצי הגמר היא אתלטיק בילבאו, שגברה בחוץ 1:2 על ספורטינג חיחון. כרמלו העלה את המקומיים ליתרון בדקה הראשונה, אבל איגור גבילונדו (42) ודויד לופז (51) הפכו את הקערה ושלחו את הבאסקים לארבע האחרונות של המפעל, לאחר שהמשחק הראשון הסתיים ללא שערים.

מחר (חמישי) תושלם תמונת העולות עם משחקי הגומלין בין סביליה לולנסיה וברצלונה ואספניול.

ברמן ולברקוזן ברבע גמר הגביע הגרמני

אמש (שלישי) שב הכדורגל הגרמני מתרדמת החורף השנתית שלו, עם הצגת גדולה של באיירן מינכן, שרמסה את שטוטגרט 1:5 במסגרת שמינית גמר הגביע. פרט לבווארים, העפילו לרבע הגמר גם המבורג, שאלקה ומיינץ מהליגה השנייה.

הערב (רביעי) הצטרפו אליהן ורדר ברמן ובאייר לברקוזן. שחקניו של תומאס שאף גברו 1:2 על בורוסיה דורטמונד בסיגנל אידונה פארק. אלכסנדר פריי העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-11, אך ברמן הפכה את התוצאה במחצית השנייה. הוגו אלמיידה הרשית בדקה ה-62 את השיוויון וקלאודיו פיזארו הפרואני כבש את השער המנצח בדקה ה-80.

לברקוזן עשתה את זה קל יותר, כשניצחה בביתה 1:3 את אנרגי קוטבוס, במשחק שהוכרע כבר במחצית הראשונה. פטריק הלמס המצוין כבש ראשון בדקה ה-12, טרנקילו ברנטה בישל למיכאל קאדלץ הצ'כי את השני בדקה ה-29 ורנאטו אוגוסטו הכניע את טרמל מחוץ לרחבה בדקה ה-43. ארווין סקלה צימק בבעיטה חופשית בדקה ה-90.

וולפסבורג גם היא בין שמונה העולות, לאחר שדרסה 1:5 את האנזה רוסטוק, עם שלושער לגרפיטה הברזילאי. העולה המפתיעה ביותר היא ווהן, שניצחה 0:1 בחוץ את קרלסרוהה משער של קוניג בדקה ה-73.

* ליון העפילה לשלב שמינית גמר הגביע הצרפתי לאחר ניצחון 0:1 על מארסיי. קארים בנזמה כבש את שער הניצחון בדקה השניה. קאדר קייטה מליון הורחק בדקה ה-63, מה שלא עזר לקבוצה של אריק גרטס להשיג את השוויון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully