וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: בית ספר להגנה של צסק"א

צסק"א מוסקבה פתחה את הטופ 16 עם 48:66 בחוץ על פנר/אולקר. פנאתינייקוס נקמה בפרטיזן עם 63:81. מילאנו-אולימפיאקוס 74:76

צסק"א מוסקבה פתחה בסערה את שלב הטופ 16. אלופת אירופה של אטורה מסינה הגיעה לאיסטנבול והביסה את פנרבחצ'ה/אולקר 48:66. פנאתינייקוס וז'לימיר אובראדוביץ' אירחו ביוון את זו שהדיחה אותם בעונה שעברה, פרטיזן בלגרד, וגמלו לו עם תבוסה 63:81 במסגרת בית ז'. יריבתה השנואה של פאו, אולימפיאקוס, פגשה את מילאנו, שגברה עליה 74:76 בבית ה'. למלאגה היה הרבה יותר מזל בארץ המגף, והיא חזרה עם ניצחון 75:88 על רומא, שממשיך את היכולת הנפלאה מהשלב הראשון.

פנרבחצ'ה/אולקר - צסק"א מוסקבה 66:48

האלופה הטורקית זכתה להגרלה אכזרית מיד בפתיחת הטופ 16, כשאלופת אירופה של אטורה מסינה היא יריבתה הראשונה. פנר הגיעה אחרי שלושה ניצחונות רצופים ביורוליג, אבל מול ההגנה של צסק"א לא היה מה למכור. אלופת אירופה פתחה מבערים מהפתיחה, סיימה את הרבע הראשון ביתרון 12:20 והמשיכה להגדיל את הפער בהדרגה. פנר לא קלעה יותר מ-13 נקודות בשום רבי, ופתחה את שלב הטופ 16 עם תבוסה. גורדן גיריצ'ק היה היחיד בשורות המקומיים שקלע בספרות כפולות עם 12 במפגש עם האקסית. רמונאס שישקאוסקאס הוביל את המנצחים עם 14 נקודות, טרנס מוריס קלע 12 והוריד 10 ריבאונדים, ויקטור חריאפה הוסיף 11.

פנאתינייקוס - פרטיזן בלגרד 63:81

"כולם יודעים שצריך קודם כל להגן על הבית", הבהיר זליקו אוברדוביץ', מאמן פנאתינייקוס, לפני המשחק של קבוצתו נגד פרטיזן בלגרד, אותה הוליך את הסרבים לתואר האירופי היחיד שלה ב-1992, אך הודח אשתקד על ידה במחזור האחרון של הטופ 16.

נראה כי שחקניו של פאו לקחו ברצינות את הדברים של השועל הסרבי, אבל לא מתחילת המשחק כי רק אם מן המחצית השנייה. הסרבים פתחו טוב מאוד וסיימו את הרבע הראשון ביתרון (22:23), כאשר אחרי 20 דקות הם ירדו לחדרי ההלבשה ביתרון של חמש נקודות, 36:41. אלא שב-20 הדקות הבאות ההגנה היוונית עבדה חזק מאוד שעות נוספות והצליחה לעצור את פרטיזן על 22 נקודות בלבד ב-20 דקות. זאת לעומת 45 של פאו.

ניקולה פקוביץ', אשר בעונה שעברה שיחק בפרטיזן והצטרף לפאו, הוליך את הקבוצה עם משחק מצוין של 26 נקודות ושישה ריבאונדים, סטרטוס פרפרוגלו סיים עם 15 נקודות. את פרטיזן הובילו נוביצה וליקוביץ' עם 13 נקודות סטפן לסם עם 12 נקודות.

מילאנו - אולימפיאקוס 74:76

הקבוצה האיטלקית הייתה מרוצה מהעפלתה לטופ 16 אחרי חמישה ניצחונות בששת משחקיה האחרונים, אבל היא רצתה כמובן להמשיך בעליה שלה כלפי מעלה. היא חיזקה את הסגל שלה עם הוליס פרייס ומוריס טיילור, ובמחזור הראשון היא השיגה ניצחון מצוין על הקבוצה היוונית.

המארחים תפסו את ההובלה אל מן הפתיחה, כאשר בסיומה של המחצית הראשונה הם הובילו ב-10 נקודות הפרש, 32:42. מילאנו שמרה על היתרון, אך אולימפיאקוס קיזזה ממנו ברבע האחרון והתקרבה עד כדי סכנת הניצחון של מילאנו, אלא שלבסוף יצאו האיטלקים עם ידם על העליונה.

את מילאנו הובילו לוקה ויטלי ודייויד הוקינס עם 15 נקודות כל אחד, ג'וביי תומאס הוסיף 14, מייקל הול עם 13. את אולימפיאקוס, שחסרה את ג'וש צ'ילדרס, הוביל גיורגיוס פרינטזיס עם 22 נקודות, ניקולה וויצ'יץ' סיים עם 10 נקודות, תיאו פפלוקאס ויותם הלפרין קלעו שבע נקודות כל אחד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

רומא - מלאגה 88:75

מנצחת בית א' המוקדם, בו נכללה גם מכבי תל אביב, יצאה למשחק חוץ לא פשוט בבירת איטליה, שם מחכה לה רומא, שניצחה אותה בעונה שעברה, אבל בניגוד לציפיות, זה דווקא הלך קל. הקבוצה של אאיטו רנסס סיימה את הרבע הראשון ביתרון 14:26 ולא הביטה לאחור עד לסיום. מלאגה נהנתה מערב מצוין של שני הגבוהים שלה: מרכוס הייסליפ קלע 22, הוריד 7 ריבאונדים ומסר 6 אסיסטים. נדונג הוסיף 15 באחוזים גבוהים. תומאס קלאטי תרם 13 משלו. רומא סבלה מערב איום של סאני בצ'ירוביץ'. הגארד קלע 1 מ-13 מהשדה וסיים עם 6 נקודות בלבד. איברהים ג'אבר היה הקלע הבולט בשורות המפסידים עם 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully