וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בגיל 21, מסי עשה יותר ממראדונה"

יו"ר ההתאחדות בארגנטינה משווה בין דייגו ומסי. איברהימוביץ' מצטרף להתקפה על בחירת כדורגלן השנה. פאנוצ'י נעלב: "אני עוזב את איטליה"

זלאטן איברהימוביץ' תקף פומבית את בחירת שחקן השנה, וטען כי "כדור הזהב הוא בלוף יחצ"ני". חלוצה של אינטר, כזכור, היה בין המועמדים לזכייה בפרס, אך נאלץ לראות את כריסטיאנו רונאלדו ממנצ'סטר יונייטד זוכה בפרס.

"בימינו כדור הזהב הפך להיות תרמית יחצ"נית", אמר השבדי, שממשיך קו ארוך של אנשים מהענף שיוצאים נגד הפרס, "אנשים שופטים שחקנים בלי לראות אותם. אבל זה לא משנה, הרבה יותר חשוב להשיג תארים עם הקבוצה מאשר תארים אישיים".

הגדול מכולם

יו"ר ההתאחדות הארגנטינאית, חוליו גרנדונה, מאושר לראות את ליאו מסי חוזר לסגל האלביסלסטה לקראת משחק הידידות הקרוב מול צרפת. גרנדונה נדרש להשוואה בין מסי למאמן הנבחרת, דייגו מראדונה האגדי, ושלח הצהרה מעניינת: "כשמשווים ביניהם צריך לקחת בחשבון את עניין הגיל. בגיל 21, מסי עשה יותר ממראדונה, אבל כשהוא יגיע לגיל 26 או 27, אין לדעת מה יהיה".

גרנדונה הוסיף: "הוא שחקן מאוד אינטלגנטי, שיודע למקם את עצמו במגרש. היתרון שלנו הוא שיש לנו את מראדונה כמאמן, והוא אחד שיודע להעריך שחקנים כמו מסי בקבוצה".

מי שומר על מוריניו?

מאמן אינטר ז'וזה מוריניו ייאלץ לצפות במשחקה של קבוצתו הערב (רביעי) מול קטאניה מתא העיתונאים, לאחר שהורחק לשלושה משחקים בעקבות העימות שלו עם השופט בסוף השבוע.

הנהלת קטאניה, שחוששת שמוריניו יותקף על ידי אוהדים באיצטדיון המיושן, סבורה שמסוכן יהיה לשכן את המאמן הפרובוקטיבי בתא הכבוד, הצמוד לשערים הרגילים, ולכן החליטה לא רק לשים אותו בתא העיתונאים הסגור, אלא גם להצמיד לו שומר צמוד.

בן בן בן, פאנוצ'י מתעצבן

כריסטיאן פאנוצ'י שוב משחק משחקי היעלבות. הכל החל במשחק האחרון של רומא, כשהמגן הוותיק סירב לשבת על הספסל, והצהיר ש"המאמן לא מכבד אותי. אני עוזב את רומא". היום הוא כבר טוען שהוא רוצה לעזוב את איטליה לחלוטין.

לוצ'יאנו ספאלטי, כידוע, הוא לא הראשון שסובל מהרגישות של פאנוצ'י, שבעבר גם הסתכסך עם מרצ'לו ליפי (ובגלל זה פספס מקום בסגל של אלופת עולם ב-2006) ועם פביו קאפלו. עכשיו הוא כבר מכריז על חרם כולל.

"אני לא עונה לכם יותר על שאלות", אמר המגן בן ה-35 לעיתונאים, "יש לי הרבה מה להגיד, אבל לא אעשה זאת מתוך כבוד לרומא ולאוהדיה. לא תקפתי אף אחד, פשוט דרשתי לשחק. נכון שלסרב להיות על הספסל היה צעד רע, אבל יום אחד אני אסביר לכם את הסיבות שלי. ברגע שאוכל אעזוב את איטליה, בגלל כל מה שרומא עשתה לי".

עדכון ראשון: 14:50
עדכון אחרון: 18:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully