וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקוביץ' ייעדר כשלושה שבועות

28.1.2009 / 14:02

שחקן הפועל ירושלים, שסובל משבר בארובת העין, יחזור למשחק חצי הגמר נגד מכבי חיפה. 5,100 כרטיסים נמכרו עד כה לפיינל פור הישראלי

שחקנה של הפועל ירושלים, ארז מרקוביץ', ייעדר כשלושה שבועות בשל שבר בארובת העין. תחילה חשבו בירושלים כי השחקן ייעדר במשך כשבועיים, אך מרקוביץ' עבר בדיקה היום (רביעי) התברר כי הוא ייאלץ להיעדר שבוע נוסף.

כזכור, מרקוביץ' נפגע בעינו במהלך משחק הגביע ביום חמישי האחרון נגד גבעת שמואל, וכעת נראה כי משחק החזרה שלו יהיה בחצי הגמר נגד מכבי חיפה בעוד כשלושה שבועות. בשלב הראשון ישחק מרקוביץ' עם מסיכה מיוחדת.

הכרטיסים נמכרים בקצב

כ-5,100 כרטיסים נמכרו עד כה למשחקי הפיינל פור שייערכו ב-19 וב-21 במאי ביד אליהו. במנהלת הליגה מרוצים מקצב מכירת הכרטיסים, עשרה ימים בלבד לאחר שהחלה. ההערכה היא שהרבה לפני רגע השיא של הכדורסל הישראלי יאזלו כל הכרטיסים, מכיוון שהמנהלת מחויבת לשריין אלפי כרטיסים לארבע הקבוצות כך שנותרו מאות בודדות של כרטיסים.

"לא הופתענו כי כבר בעונה שעברה אזלו הכרטיסים בשלב מוקדם וההיכל היה מלא", אמר מנכ"ל המנהלת, עדלי מרכוס, "חבל שאין כאן ארנה גדולה יותר, כי אין ספק שאוהדי הכדורסל רואים באירוע הפיינל פור כחוויה גדולה, יחד עם המשחקים שבשנים האחרונות סיפקו דרמות והנאה רבה. התחשבנו גם בקהל, כאשר בחלק גדול מהמקומות בהיכל דאגנו שלא להעלות את המחירים מהשנה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully