וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוב סטיבנס עזב את פ.ס.וו איינדהובן

המאמן החליט לנטוש את האלופה ההולנדית, לאחר שנכשל בליגת האלופות ובליגה, והסתכסך עם הכוכבים הזרים. מריו בין מונה למאמן פיינורד

הוב סטיבנס, מאמן פ.ס.וו איינדהובן התפטר מתפקידו. המאמן הבן ה-55, שהגיע לאלופה אחרי שנים מוצלחות בהמבורג כדי לשהות קרוב לאשתו החולה, החליט לשים סוף לקדנציה המאכזבת שלו. סטיבנס הודח עם פ.ס.וו מליגת האלופות, וגם בליגה הקבוצה מדשדשת במקום השישי ורחוקה 15 נקודות מהמוליכה אלקמאר.

אם הצרות המקצועיות לא מספיקות, המאמן הסתכסך עם מספר שחקני מפתח בסגל שלו, ביניהם קרלוס סלסידו, אדיסון מנדז ודאנקו לאזוביץ', אשר טענו כי "סטיבנס הוא הבעיה של פ.ס.וו, בגללו אנחנו לא מצליחים".

בהודעה הרשמית שפירסמה הקבוצה, נאמר: "פ.ס.וו, בצוותא עם הוב סטיבנס, הגיעה להבנה כי היחסים בין הסגל למאמן לא חזקים מספיק כדי שהקבוצה תתפקד כראוי". ראוי לציין כי כרגע לא עלו מועמדים לתפקיד".

מריו בין יאמן את פיינורד

מאמנה של NEC ניימיכן, מריו בין, יעבור בסיום העונה לאמן את פיינורד. בין חתם לתקופה של שלוש שנים בקבוצה מרוטרדאם, שפירסמה הודעה על החתמתו באתר הרשמי של הקבוצה.

בין, 45, יסגור בכך מעגל כאשר ישוב לקבוצה בה החל את דרכו המקצוענית כשחקן, הוא גם תלה בה את הנעליים, עבד במחלקות הצעירות של המועדון וכעוזר מאמן הקבוצה הבוגרת בין השנים 2000-2005. משרת האימון הראשונה שלו הייתה באקסלסיור, עימה הוא עלה לליגה הראשונה ב-2006. אחרי ההצלחה שם הוא עבר לניימיכן והצליח להגיע איתה בשנה שעברה עד מקום שמוביל לגביע אופ"א.

"בצורה מסוימת אני שמח מאוד שהכול עבד", אמר בין לאחר החתימה. "פיינורד זה המועדון שלי ותמיד חלמתי על חזרה אליו כמאמן ראשי. אני גם מאושר מכך שאני יכול לסיים את העבודה שלי בניימיכן". רצה הגורל ומשחקה הבא של ניימיכן יהיה נגד פיינורד.

הקבוצה מרוטרדם פיטרה את מאמנה, חרט יאן ורביק, ב-14 בינואר וכעת היא שוקלת את מינויו של מאמן זמני לקבוצה. בין יחל את עבודתו בקבוצה ב-1 ליולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully