וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה החלה במסאז' אל עבר הדרבי

28.1.2009 / 13:21

הזהובים המשיכו בהכנות לקראת הפועל ת"א וזכו לסדנת מסאז'ים מיוחדת. גורם במועדון: "אין סיבה שלא ננצח". הקהל מתכנן מפגן מרשים

שחקני בני יהודה ערכו הבוקר (רביעי) אימון נוסף לקראת המשחק בו תארח הקבוצה את הפועל תל אביב ביום שבת באצטדיון בלומפילד. הזהובים מגיעים להתמודדות בכושר נפלא, לאחר שניצחו שישה מתוך שבעת המשחקים האחרונים בליגת העל.

לראשונה מזה זמן רב נהנה באימון המאמן גיא לוזון מסגל מלא לחלוטין, לאחר שכל השחקנים נטלו חלק וערכו אימון מלא, כולל הקשר אלי אברבנל שחזר להתאמן אחרי מחלה, הקשר לירוי צעירי שהחלים מהפציעה בשריר הירך האחורי ואף עשוי להיות בסגל למשחק בשבת והחלוץ משה ביטון, שנמצא בשלבי החלמה מהניתוח בכתפו. בתום האימון זכו השחקנים לסדנת מסאז'ים מצוות מסאז'יסטים שהובא במיוחד למועדון.

על פי התרגול שערך המאמן גיא לוזון באימון נראה כי אותו הרכב שפתח בשבועיים האחרונים, יקבל קרדיט גם בשבת מול האדומים. צמד הזרים, הבלם מילאן מרטינוביץ' והקשר הרוויה קובצ'ביץ', ייפתחו כנראה גם השבת על הספסל, זה השבוע השלישי ברציפות. המגן עוז ראלי, שספג כרטיס צהוב חמישי במשחק באשדוד, יחמיץ את המשחק נגד מכבי נתניה בעוד כשבועיים.

"אין סיבה שלא ננצח את הפועל תל אביב בשבת, יש לנו קבוצה לא פחות טובה מהם ואם נבוא דרוכים ונשחק התקפי כמו שאנחנו יודעים ניקח את הנקודות", אמר היום גורם במועדון.

אוהדי הקבוצה לא נשארים אדישים להצלחות הקבוצה ונראה שבלומפילד יהיה צבוע בכתום שחור בשבת. ראשי ארגון האוהדים "אריות יהודה", מתכננים קרנבל כמוהו עדיין לא נראה העונה ביציעי הקבוצה.

מכירת כרטיסים מוקדמת למשחק תתקיים במגרש בשכונת התקווה ביום חמישי בשעות 15:00-19:30 וכן ביום שישי משעה 11:00 ועד 14:00.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully