וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לארי בראון: "זה היה חתיכת ניצחון, זו הייתה חתיכת הופעה"

מאמן שארלוט היה מרוצה, מן הסתם, אחרי המשחק נגד הלייקרס שכלל שתי הארכות. מו וויליאמס גרף מחמאות מכל עבר על התצוגה שלו

"זה היה חתיכת ניצחון, זו הייתה חתיכת הופעה", אמר בסיום משחק הניצחון המדהים על הלייקרס מאמנה של שארלוט, לארי בראון. "זו הייתה תצוגה נהדרת נגד קבוצה נפלאה. אני ממש לא יודע להסביר זאת כי הם משחקים ברמה גבוהה מאוד".

הבובקאטס הפתיעו את הצהובים מלוס אנג'לס בסטייפלס סנטר וניצחו אותם אחרי שתי הארכות 110:117. קובי בריאנט, שלהט, יצא בשש עבירות דקה לסיומה של ההארכה הראשונה, ואחרי שתפר 38 נקודות ב-45 דקות זה מה שגרם בעיקר להפסד התשיעי של הלייקרס העונה.

2:08 דקות לסיום המועד החוקי של המשחק, שחקן שארלוט, ג'רלד וואלאס, נפצע ועזב את הפרקט, זאת לאחר שאנדרו ביינום ביצע עליו עבירה חמורה ששלחה אותו לרצפה. "אני לא רוצה סתם לשער, אבל בתחילה אמרו לי שיש לו אולי צלעות שבורות ודיברו גם אולי על פגיעה בכליה", אמר בראון על שחקנו, "הוא נלקח לבית החולים, אני מקווה שזה לא משהו רציני".

מן העבר השני, בלייקרס היו, כמובן, מאוכזבים מההפסד. פיל ג'קסון התקשה להסביר כיצד זה קרה והוא הסתפק בתירוצים: "זה מסוג המשחקים בהם זה יכול היה להיגמר לכאן או לכאן, כמו בהטלת מטבע. היה לנו מזל לחזור למשחק אחרי שהם החמיצו זריקות עונשין. לעיתים הצדק מתגלה, וזה מה שקרה הפעם".

"אנחנו צריכים ללמוד מהטעויות שלנו ולא לתת לזה לקרות שוב", אמר בלאקוניות קובי בריאנט בסיום.

פאו גאסול הפגין משחק נרפה ביותר עם 10 נקודות (4 מ-16 מהשדה) ושבעה ריבאונדים ב-42 דקות. ג'קסון התייחס למשחקו של הסנטר הספרדי: "זה היה ככל הנראה המשחק הכי גרוע שלו מאז שהוא הגיע ללייקרס".

מו, מה, מי

קליבלנד המשיכה בביצועיה המצוינים בבית ועלתה למאזן של 0:21, אחרי ניצחון 110:117 על סקרמנטו. לברון ג'יימס השיג טריפל דאבל 20 בקריירה ושלישי העונה עם 23 נקודות, 15 ריבאונדים ו-11 אסיסטים.

אבל אפילו ביום ענק של ג'יימס, הסיפור של המשחק היה שייך למו וויליאמס, שהרביץ שיא קריירה מרשים ביותר של 43 נקודות (15 מ-24 מהשדרה, 7 שלשות) והוסיף גם 11 אסיסטים. וויליאמס יקווה שהמשחק הזה בעיקר, ביחד עם אחרים, יוביל אותו למשחק האול-סטאר שיתקיים בקרוב. "זו תהיה הרגשה נהדרת אם איבחר", אמר וויאלימס בסיום, "אבל אני לא אאבד שעות שינה בגלל זה..."

"לא רואים יותר מדי טריפל דאבלים, וזה מה שהוא עשה במשחק", הבהיר באופן חד משמעי לצופים קווין מרטין מסקרמנטו. לגבי וויליאמס אמר מרטין: "מו היה בלתי ייאמן. הוא קלע הכול ואי אפשר היה לעשות כלום הערב".

גם ג'יימס שפע מחמאות לחברו לקבוצה: "מגיע לו. תראו את המאזן שלנו, תראו כיצד הוא משחק. הערב זה היה 'משחק ההצהרה' שלנו. הם פשוט נתנו למו לזרוק ולזרוק, זה היה מצחיק. הוא היה לוהט. הוא קלע ואני כל הזמן חיפשתי אותו".

"למו היה ערב מפלצתי", אמר קני נט מאמן סקרמנטו. שהכיר את וויליאמס מהתקופה בה הוא היה רוקי ביוטה ג'אז, אז נט היה עוזר המאמן. "ראיתי תצוגה כזאת בעבר. אני יודע שהוא מסוגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully