וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוביניו נעצר בחשד לאונס

כוכבה הברזילאי של מנצ'סטר סיטי עוכב לחקירה במשטרת יורקשייר בחשד לתקיפה של בחורה בת 18. דוברו הכחיש את כל ההאשמות נגדו

אם לא די בצרות של מנצ'סטר סיטי, הרי שהבוקר (רביעי) הותר לפרסום כי שחקנה של הקבוצה, רוביניו, נעצר בחשד לאונס. משטרת יורקשייר אישרה הלילה כי היא עצרה אדם בהקשר למקרה תקיפה שאירע ב-14 לחודש ינואר.

הכוכב הברזילאי של התכולים, שהגיע הקיץ לקבוצה תמורת כ-32.5 מיליון ליש"ט מריאל מדריד ביום האחרון של חלון ההעברות, נחקר במשטרה בחשד שתקף מינית בחורה בת 18. דוברו של רוביניו, כריס נתניאל, הכחיש את כל ההאשמות המיוחסות לו.

בלשי המשטרה תיכננו לזמנו לחקירה לאחר מחנה האימון של הקבוצה שנערך בטנריף, ספרד, ממנו נעדר רוביניו כי טס לסאו פאולו, ברזיל, ללא רשות ממועדונו עקב מה שהוגדר על ידו כ'סיבות אישיות', ככל הנראה לרגל יום הולדתו ה-25.

האונס, שאירע בלידס, קרה לפני שבועיים בדיוק, כך עולה מן החקירה, בשעות הבוקר המוקדמות בחדר VIP של מועדון לילה. הברזילאי נסע עם כמה מחבריו ללידס ושם ביצע את זממו, כך לפי החשדות, בסטודנטית מאוניברסיטת יורקשייר, הדרה בדרום אנגליה. המקום בו אירע האונס ידוע כמקום אליו עולים לרגל כדורגלנים רבים. רוביניו נשוי ויש לו ילד, רוביניו ג'וניור, מנישואיו לוויויאן.

"אנחנו מאשרים שרוביניו פגש את המשטרה היום כחלק מחקירה של עבירה פלילית", הודיעו במשטרה. "הוא מכחיש נמרצות כל מעשה או עבירה ואם יידרש בהמשך, הוא ישמח לשתף פעולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully