וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד ניצחה באל קלאסיקו

הדרבי בין ריאל לברצלונה, יריבותיה של מכבי ת"א בטופ 16, הסתיים ב-83:85 ללבנים. טאו הביסה את סופוט, ציבונה הפתיעה את סיינה

עשרה משחקים חלפו עברו להם במסגרת היורוליג, והערב (רביעי) התחיל הדבר האמיתי - שלב הטופ 16.

המשחק היותר מעניין מהזווית הישראלית וגם הספרדית במקרה הזה היה האל קלאסיקו, שהתקיים הפעם במדריד והסתיים בניצחונה של ריאל על ברצלונה 83:85.

טאו ויטוריה, מוליכת הליגה הספרדית, פתחה את השלב הזה מצויין והביסה את פרוקום סופוט 77:99. ההפתעה של הערב שייכת לציבונה זאגרב, שניצחה בביתה את סיינה 81:88.

ציבונה זאגרב - סיינה 81:88

הקבוצה שעשתה לא מעט בעיות למכבי תל אביב ואולימפיאקוס בפתיחת השלב הראשון הצליחה להעפיל לבסוף רק מהמקום הרביעי של בית א', אבל הערב מול אחת הקבוצות המרשימות של המפעל, רשמה ניצחון גדול ופתיחה חלומית לשלב הטופ 16.

סיינה התחילה טוב יותר את המשחק, והוליכה ביתרון שמונה בסיום הרבע הראשון. לאט לאט צברה ציבונה ביטחון וחזרה לשחק כמו שהיא יודעת במשחקיה הביתיים. 7 מ-12 מחוץ לקשת, בנוסף ליתרון בולט בכדורים החוזרים, איפשרו לקרואטים להפוך את התוצאה ולהכריע את המשחק ברבע האחרון. ארל קאלווי הוביל את המארחים עם 23 נקודות, כשדאבור קוס מוסיף 18 (3 מ-3 לשלוש) ואלן אנדרסון 16. את הקבוצה האיטלקית הוביל קשישטוף לברינוביץ' (18 ו-7 ריבאונדים) כשרימאס קאוקינאס תרם 12 ללא אף שלשה.

ריאל מדריד - ברצלונה 83:85

הקטאלונים הגיעו לבירת ספרד עם מאזן כמעט מושלם ביורוליג העונה, אבל נראה שאין קבוצה יותר מתאימה מהיריבה הכל כך שנואה, כדי לחבל בסטטיסטיקה היפה.

בארסה דווקא פתחה מצויין והובילה 19:26 בסיומו של הרבע הראשון, בעיקר בזכות דניאל סנטיאגו וחואן קרלוס נבארו. לואיס בולוק וסרחיו לול החזירו את ריאל לעניינים ברבע השני. למרות הכל, הקטאלונים הצליחו לשמור על היתרון שלהם עד לרבע האחרון, ו-8 דקות לסיום הם עוד הובילו 62:72. בדקות האלה, ריאל, ללא פפה סאנצ'ז הפצוע, השיגה ריצת 0:9 שהחזירה אותה למשחק, וברגע שהשיגה את המהפך - הלחץ הביתי כבר היה גדול על ברצלונה.

בולוק ולול הובילו את קלעי ריאל מדריד עם 18 נקודות כל אחד, פליפה רייס הוסיף 15. נבארו קלע 21 נקודות לברצלונה, פראן ואסקז הוסיף 16.

טאו ויטוריה - פרוקום סופוט 77:99

הפולנים עלו מבית חלש במיוחד, וזה בא לידי ביטוי על הפרקט של הבאסקים, שהגיעו לשלב הטופ 16 עם מאזן מרשים של 2:8 והם גם מוליכים את הליגה הספרדית בצורה משכנעת.


טאו פתחה פער משמעותי כבר ברבע הראשון של המשחק, סופוט צימקה מעט ברבע השני, אבל לא הצליחה להתקרב יותר מדי אל אחת הקבוצות הפייבוריטיות לזכייה בגביע השנה. מירזה טלטוביץ' הוביל את קלעי טאו עם 22 נקודות (4 מ-7 לשלוש), איגור ראקושביץ' וסרגי וידאל הוסיפו 20 נקודות כל אחד. דניאל יואינג קלע 19 נקודות לפולנים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully