וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: 'סופר קלאסיקו' כמנת פתיחה

שלב הטופ 16 של היורוליג ייפתח עם ריאל מדריד שתארח לקרב ענקיות את ברצלונה האימתנית. סיינה יוצאת לזאגרב מול ציבונה, טאו מארחת את סופוט

עשרה משחקים חלפו עברו להם במסגרת היורוליג, ועכשיו מתחיל הדבר האמיתי. מחר (רביעי) יפתחו ציבונה זאגרב וסיינה את שלב הטופ 16 של היורוליג, שמבטיח להיות חם ולוהט עם לא מעט מאבקי ראש בראש נהדרים כבר במחזור הראשון. האיטלקים שנתנו פתיחה טובה ינסו להשיג ניצחון בחוץ, מקום שבו הם לא מצטיינים במיוחד.

במרכז המחזור יעמוד ה'סופר קלאסיקו' הספרדי, אז תארח ריאל מדריד את ברצלונה (שידור ישיר, 21:40, ספורט 1) למשחק שמבטיח רעידת אדמה. במשחק האחרון של הערב תארח טאו ויטוריה שנמצאת בכושר נהדר את הפולנים האומללים מסופוט, שמגיעים לשלב הטופ 16 עם רצף עלוב של 7 הפסדים רצופים, ולא נראה שהספרדים ייתנו להם לקטוע אותו דווקא עכשיו.

ציבונה זאגרב - סיינה

הקבוצה שעשתה לא מעט בעיות למכבי תל אביב ואולימפיאקוס בפתיחת השלב הראשון הצליחה להעפיל לבסוף רק מהמקום הרביעי של בית א', ותחפש לפתוח את הטופ 16 בצורה טובה עם ניצחון ביתי. הבעיה של הקרואטים היא שהם פוגשים באחת מהקבוצות הטובות באירופה, שמגיעה עם מאזן מרשים של 2:8 מהשלב הראשון. מצד שני, שני הפסדיה של סיינה הגיעו במשחקי חוץ. האיטלקים ייהנו מחזרתו של רימאס קאוקינאס, שחוזר מפציעה בדיוק בשלב הנכון של העונה, וביחד עם רומיין סאטו והנרי דומרקאנט, המשימה של ציבונה נראית קשה במיוחד.

המשחק אף יפגיש שניים מהרכזים הטובים ביבשת: ארל קאלוויי מציבונה, שקולע בספרות כפולות מזה 9 משחקים רצופים, ואריאל מקדונלד מסיינה. "סיינה הפסידה רק שני משחקים העונה- בברצלונה ומול פנאתינייקוס, ובאולמות הללו כל קבוצה יכולה להפסיד", אומר מאמן ציבונה, ולימיר פרסוביץ'. "הם קבוצה מוכשרת מאוד, ולמרות שהם מועמדים לפיינל פור העונה, אנחנו נעשה את הכל מבחינתנו כדי לפתוח את הטופ 16 עם ניצחון".

טאו ויטוריה - פורקום סופוט

איזו קבלת פנים נוראית לשלב השני מצפה לפולנים: הקבוצה שעלתה מבית חלש במיוחד תודות להפסדים של יריבותיה (ואף הפסידה בעצמה במחזור האחרון) תפגוש את מוליכת בית ג', שהגיעה לשלב השני עם מאזן מרשים של 2:8. אם זה לא מספיק, הרי שהספרדים מגיעים עם רצף של 5 ניצחונות רצופים ביורוליג, בעוד סופוט הפסידה את שבעת המשחקים האחרונים שלה.

"הייתי אומר שאנחנו מרוצים מהבית שקיבלנו", אמר גארד טאו, ולאדו אילייבסקי לקראת המשחק. "הביתם האחרים קשוחים יותר, אבל אין קבוצות חלשות בשלב הזה של המפעל. פורקום החתימה שחקנים חדשים, וזה לא יהיה קל בכלל". גם מאמן סיינה, דושקו איבאנוביץ' לא מקל ראש ביריבה: "אני לא חושב שסופוט ייתנו לנו לנצח בלי קרב. הם יהוו אתגר בגלל שיש להם קבוצה טובה, עם שחקנים אתלטיים. אם נרצה לנצח אנחנו חייבים לשחק הגנה ולהיות מרוכזים".

ריאל מדריד - ברצלונה

איזו דרך לפתוח את השלב השני של היורוליג: עם ה'סופר קלאסיקו' של ספרד שעומד במרכז המחזור הראשון של שלב הטופ 16. ברצלונה שתגיע למדריד מציגה עד כה יכולת נהדרת, ונחשבת לדעת רבים כמועמדות אפשרית לזכות השנה בגביע. הקאטלונים הגיעו לשלב הבא עם מאזן נהדר של 1:9, המאזן הטוב ביותר מבין שאר הקבוצות. אלא שגם המדרידאים נותנים עונה טובה, שהביאה אותם עד המקום השני בבית המוקדם, רק מאחורי אלופת אירופה, צסק"א מוסקבה. עם זאת, הם ככל הנראה ייאלצו להסתדר ללא הרכז שלהם, פפה סאנצ'ז, שלא שיחק בשבוע שעבר בליגה עדיין בספק, וגם ראול לופז נשאר מאחורי הקווים ולא ברור אם יוכל לעלות לפרקט. עם קו אחורי קטלני כמו של הקאטלונים, הכולל את יאקה לאקוביץ', אנדרה בארט וויקטור סאדה, ריאל עלולה להיות בבעיות.

"זהו משחק חשוב מאוד עבורנו", אמר מאמן ריאל, חואן פלסה, "כך שזה הכרחי עבורנו לקבל את התמיכה של האוהדים שלנו. אנחנו מתחילים את הטופ 16 בבית וחייבים לנסות לעשות זאת עם ניצחון". עם זאת, פלסה יודע כי ברצלונה עולה כפייבוריטית: "אנחנו גדלים כקבוצה ומתקרבים למצב בו נשלוט על יריבותינו, כפי שברצלונה עושה, אך עם הרמה שהם מציגים כרגע, הם ללא ספק הפייבוריטים". הפרגון של פלסה נדבק גם במאמן יריבתו, חאבייר פאסקוול, שהחמיא לריאל: "מדריד משחקים מצויין כרגע. זה יהיה קרב גדול נגד סגל נהדר וקבוצה מצויינת".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully