וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: בוזגלו בסגל לדרבי התל אביבי

הקשר עבר מבחן כשירות לפני חצי גמר גביע הטוטו (5 + לייב). איגו אוטגרי, שנבחן בבית"ר ירושלים הוצע לצהובים, שסירבו בנימוס

שני חצאי גמר גביע הטוטו ייערכו מחר (רביעי) במסגרת הצגה כפולה באצטדיון רמת גן. תחילה ייפגשו מ.ס אשדוד ובני סכנין (17:30), ולאחר מכן יתעמתו מכבי תל אביב והפועל תל אביב (20:15). שני המשחקים ישודרו בערוץ 5+ לייב, שגם יקיים אולפן שידורים מהאצטדיון הלאומי החל מ-17:00 בהנחייתו של מודי בר-און.

מכבי ת"א - הפועל ת"א: טומאסיץ' יפתח בקישור

קשר מכבי תל אביב מאור בוזגלו נטש את האימון המסכם של הקבוצה לקראת חצי גמר גביע הטוטו מול הפועל תל אביב בשל מחלה. בוזגלו סובל משפעת, אך הערב (רביעי) ערך מבחן כשירות ויישב על הספסל.

הקבוצה סיימה הערב את ההכנות לקראת הדרבי, ורשימת הפצועים למשחק כוללת גם את גיז'רמו ישראלביץ' שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ולא יהיה כשיר. גם משה מישאלוב סובל ממתיחה ברגלו ולמרות שערך אימון מלא הוא בספק גדול להתמודדות. שירן ייני, יניב עזרן ואיליה יבוריאן, שסוחבים פציעות ארוכות, ייעדרו אף הם.

בקבוצה המשיכו לבחון הערב את הקשר האחורי הניגרי סמסון גודווין, ואת החלוץ הבוליביאני חואן אדוארדו פיירו. בשלב זה עדיין לא התקבלה החלטה האם לצרפם, אך גודווין מתוכנן להשתלב במהלך המשחק. מי שכן יפתח וחוזר להרכב לאחר זמן רב הוא הבלם איגור טומאסיץ', שככל הנראה יתופקד מחר בקישור האחורי, בגלל מצוקת השחקנים אליה נקלעו בקבוצה. גם מגן הרכש חיים מגרלשווילי, וכנראה גם המגן היהודי האמריקאי אריק הורט, והשניים צפוים לפתוח את המשחק על הספסל.

הערב הוצע החלוץ איגו אוטגרי למכבי תל אביב. אוטגרי, שנבחן בבית"ר ירושלים ולא הוחתם בגלל בעיות ברצועות הברך שלו, הגיע לקרית שלום מלווה בסוכנו קובי סגל, אולם במכבי דחו את ההצעה בנימוס.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, אבי יחיאל, ליאור ז'אן, אורי שטרית, איגור טומאסיץ', משה מישאלוב (יותם פנסו), דולי ג'ונסון (ציון צמח), יוסי שבחון, מתן לוטטי, עמנואל מאיוקה.

בצל הניצחון על מכבי נתניה, הפועל תל אביב ערכה היום (שלישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מול מכבי תל אביב. המאמן אלי גוטמן מתכוון לעלות עם הרכב משני למשחק, משום שמדובר במשחק השני של הקבוצה בתוך 48 שעות.

השוער וינסנט אניימה עשוי לפתוח על הספסל בטענה לעומס על השרירים ויניב מזרחי עשוי לפתוח במקומו. הבלם אלין טופוזאקוב יפתח על חשבונו של דגלאס דה סילבה ואילו גל שיש יפתח כמגן. גם אביחי ידין, בן לוז וערן זהבי צפויים לפתוח בהרכב. החלוץ עדן בן בסט עשוי לערוך הופעת בכורה בהרכב לאחר שלא פתח במשחק מול נתניה.

הרכב משוער: יניב מזרחי; גל שיש, יהודה חוטה, אלין טופוזאקוב, ליאור בקשי; אביחי ידין, דימטאר טלקיסקי, בן לוז, ערן זהבי; מהראן ללה, עדן בן בסט.

מ.ס אשדוד - בני סכנין: סטויקיץ' יעמוד בשער

שחקני מ.ס. אשדוד סיימו היום את ההכנות לקראת משחק חצי גמר גביע הטוטו, מחר נגד בני סכנין. המאמן יוסי מזרחי מתכוון לפתוח בהרכב החזק ביותר העומד לרשותו, כאשר השוער הקרואטי דראגן סטויקיץ' צפוי לערוך הופעת בכורה בין הקורות לאחר שהשחרור הבינלאומי שלו התקבל במשרדי המועדון, והוא יפתח בהרכב על חשבונו של יוסי שקל.

שחקן נוסף שצפוי לשחק מחר במדי אשדוד הוא הבלם הבוליביאני הנבחן, רונלד ריברו, שהגיע השבוע למספר ימי התרשמות במועדון. מזרחי משווע לבלם אחורי ובמועדון מקווים שריברה יענה על הציפיות שכן המועד האחרון להחתמת זרים הוא ביום חמישי בערב וככל הנראה למעט המשחק מחר לא תהיה לראשי הקבוצה הזדמנות נוספת להתרשם מבלמים זרים נוספים.

מזרחי מתלבט לגבי איוש חוליית הקישור כאשר ייתכן ואחד הקשרים האחוריים, יוסי אופיר או קובי דג'אני יאבדו את מקומם בהרכב לטובת ברוך דגו. מקומם של קשר הרכש משה אוחיון ושל הקפטן דוד רביבו מובטח.

אשדוד מגיעה במומנטום לא טוב ולאחר שני הפסדים רצופים להפועל ת"א ולבני יהודה בליגה. בקבוצה ינסו לנצל את המשחק מחר בכדי לצאת לדרך חדשה וגם כמובן להכניס מזומנים לקופת המועדון במקרה והקבוצה תעפיל לגמר.

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ', ליאור ראובן (מתן אוחיון), כריסטיאן גונזאלס, רונלד ריברה, רחמים צ'וקול, יוסי אופיר (ברוך דגו), קובי דג'אני, משה אוחיון, דוד רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

"יש לנו הזדמנות להגיע לגמר הגביע ולמועדון קטן כמו בני סכנין לא משנה אם זה רק גביע הטוטו", אמר קפטן בני סכנין, מאיר כהן, ערב המשחק נגד אשדוד. כהן הוסיף: "בעונה שעברה הגענו עד לגמר והפסדנו נגד מכבי חיפה. העונה יש לנו רצון לזכות בגביע, שישכיח מאיתנו מעט את העונה הלא טובה שאנחנו עוברים".

המאמן אייל לחמן ערך היום את האימון המסכם והוא צפוי לעלות למשחק בהרכב החזק ביותר שעומד לרשותו, למעט החלוץ המורחק אובודו אוקוצ'ה. הקשר עבאס סוואן נזכר: "בעונה בה זכינו בגביע המדינה עברנו את אשדוד בחצי הגמר", והוסיף: "אנחנו מועדון קטן והתייחסנו ברצינות למפעל, גם בגלל הרצון שלנו לעזור להנהלה להכניס עוד כסף לקופה".

ואסים אגבריה, בלמה הצעיר של הפועל חדרה מליגה א', חתם לשנתיים בקבוצה. החלוץ עמנואל בנאיני, שהתאמן בקבוצה לפני מספר שבועות, וברח חזרה להפועל פתח תקווה, לא לפני שהטיח ביקורת קשה בסגנן המשחק האגרסיבי של לחמן, עשוי לחזור במסגרת עסקת העברתו של מזואה אנסומבו להפועל פתח תקווה. מעניין שאנסומבו עוזב בגלל סיבה דומה: ביקורת שהטיח במאמן.

ההרכב המשוער: מאיר כהן, עלי עותמן, יא יא פטי, טל חן, בסאם גנאים, חיים בנון, עבאס סוואן, חאלד חלאילה, חאמד גנאים, יחיאל צגאי, אברהים בסיט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully