וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו מחפש שלמות

כוכב מנצ'סטר יונייטד נשאל איזה ציון היה נותן לעונה הפנומנלית שנתן בשנה שעברה. "הייתי נותן לעצמי ציון 9. 10 זה המקסימום ועוד לא הגעתי לשם"

את תואר השחקן הטוב ביותר בעולם הוא כבר קיבל, אבל עבור אחד, כריסטיאנו רונאלדו, גם זה לא מספיק. הפורטוגלי של מנצ'סטר יונייטד נשאל בתקשורת האנגלית איזה ציון היה מעניק לעצמו על העונה הקודמת, אז זכה עם השדים האדומים באליפות ובליגת האלופות, ועל הדרך גם כבש 42 שערים, הישג נדיר עבור כל שחקן, בוודאי שמדובר בשחקן כנף. "אני לא יכול להגיד שהייתי נותן לעצמי ציון 10", אמר הפורטוגלי. "אני חושב שאני יכול להשתפר כל הזמן".

אז כמה כן היה נותן רונאלדו ליכולותיו עד כה? "10 זה הציון המקסימלי ולא הגעתי לשם עדיין, אז הייתי נותן לעצמי ציון 9, ואני מקווה שהציון 10 עוד יגיע". רונאלדו ציין כי הוא לא רוצה להתפשר על הופעתו, לא משנה כמה תארים או ניצחונות הוא משיג. "האתגר שלי הוא להשתפר ולהיות טוב יותר ויותר. חייבים לנסות לשאוף לשם. אם לא, אי אפשר לנצח".

כוכב מנצ'סטר יונייטד עדיין לא חזר לכושר מלא לאחר הפציעה שספג, והדבר מתסכל אותו. "חלק מהדברים הלכו נגדי בפתיחת העונה כשנפצעתי", אמר רונאלדו, "אבל הכושר הטוב שלי חוזר והקבוצה מנצחת. זה הדבר החשוב ביותר. השערים שלי לא משמעותיים כל עוד הקבוצה מנצחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully