וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: בית"ר/שמשון מתרחקת מהצמרת

הקבוצה התל אביבית נפרדה מהפועל בני טמרה ב-1:1 במשחק השלמה מהמחזור ה-16. ראשל"צ הודחה מהגביע, אשקלון שרדה

בית"ר/שמשון תל אביב פיספסה היום (שלישי) הזדמנות לצמק את הפער ממוליכת הליגה הארצית, הפועל אשקלון, לשמונה נקודות. בית"ר/שמשון התארחה אצל הפועל בני טמרה במשחק השלמה מהמחזור ה-16, ושתי הקבוצות נפרדו בתיקו 1:1. בזכות התיקו, טמרה פתחה פער של שבע נקודות מטירת הכרמל שנמצאת מתחת לקו האדום. שלומי טולדו העלה את האורחים מתל אביב ליתרון בדקה ה-24, אלא שאקס מכבי נתניה, אדם ואייר, הישווה חמש דקות לסיום המחצית הראשונה. 30 דקות לסיום נותרו האורחים בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של אלירן אלקיים, ונאלצו להסתפק בנקודה.

במשחק השלמה נוסף מהמחזור ה-16 נפרדו הפועל אום אל פאחם ומכבי כפר קנא, שתיהן מהחלק התחתון של הטבלה, ב-1:1. מיכה שושן העלה את המארחים מאול אל פאחם ליתרון בדקה ה-17, אורן זילכה הישווה בדקה ה-41.

שני משחקים התקיימו היום גם במסגרת סיבוב ח' בגביע המדינה, בו משתתפות קבוצות מהליגה הארצית ומטה. עירוני ראשון לציון הודחה מהמפעל, אחרי שהפסידה למוליכת ליגה א' דרום, עירוני נתיבות, בתוצאה 2:0. אורן פחימה כבש את שני השערים לנתיבות בדקות 41 ו-65.

הפועל אשקלון, הסינדרלה של הגביע מהשנה שעברה, נמנעה מהדחה מוקדמת, אחרי שגברה על מכבי יבנה מליגה א' 1:2 בתום 120 דקות של כדורגל. משה אזולאי העלה את יבנה ליתרון מפתיע בדקה ה-23, אלא שחברו לקבוצה גבי אדרי הישווה בשער עצמי 20 דקות לאחר מכן. אף אחת מהקבוצות לא מצאה את השער עד לדקה ה-90, וההכרעה עברה להארכה, שבה כבש בריאן מן את שער הניצחון לאשקלון בדקה ה-112.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully