וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מרגיש שאני יכול לשחק עוד שלוש-ארבע שנים"

שאקיל אוניל שחרר פנינים אחרי הניצחון 87:103 של פיניקס על וושינגטון וויזארדס, שהפכה לקבוצה הגרועה בליגה. לברון וביינום שחקני השבוע

שאקיל אוניל נישק את ראשו של קארון באטלר, קיבל עבירה טכנית בגין היתלות על הטבעת וגרם לאנדריי בלאץ' פציעה בברך. לכל זאת הוא הוסיף 29 נקודות, 8 ריבאונדים ו-3 חסימות. במשחק שני בייומיים מול וושינגטון וויזרדס, שהפכה אחרי ההפסד 103:87 לקבוצה הגרועה בליגה.

"זה משחק של גברים, והיום אנחנו ויתרנו", אמר אנטוון ג'יימיסון, אחרי שקבוצתו נפלה מאחורי אוקלהומה סיטי ת'אנדר בתחתית הליגה הטובה בעולם. "לא איתגרנו אותם, כמו שרצינו לפני המשחק. שאק היה יותר דומיננטי ויותר פיזי, הוא עשה מה שהוא רוצה. הוא נהנה הערב."

שאקוביץ' הוסיף ל-10 מ-14 שלו מהשדה 9 מ-10 מהקו, והסאנס התאוששו משלושה הפסדים רצופים בתחילת מסע המשחקים שלהם עם שלושה נצחונות רצופים. "אני מרגיש שאני יכול לשחק עוד שלוש-ארבע שנים", אמר אוניל. יש לי צוות רפואי חדש שעושה לי דברים שמעולם לא עשו לי. אני זז שמאלה, זז ימינה, אני רץ, קופץ, מטביע. אני עולה ונתלה על הטבעת ומקבל טכניות, ולא הרגשתי טוב כל כך כבר שנתיים", אמר הקקטוס הגדול.

כאשר פיניקס משחקת יום אחרי יום אוניל בדרך כלל נח באחד המשחקים, אך מול קבוצה ללא גבוהים כמו וושינגטון, לא היה צורך לתת לו לנוח. "היו הרבה דיבורים על זה שלא הייתי בכושר, אבל הסגנון שלי הוא הסגנון שלי", אמר שאק. "אני תמיד מתחיל בשישים (אחוז) ומסיים במאה. יש הרבה אנשים שמתחילים במאה ולא מצליחים לשמור על זה. הסגנון שלי תמיד יהיה אותו דבר".

אוניל סיים את המשחק חמש נקודות לפני האקים אולג'ואן במקום השביעי ברשימת הקלעים של כל הזמנים. "הוא האליל שלי. בשבילי, כנער סורר שלא יכול לקלווע זריקות עונשין ולא יודע לקלוע ג'אמפים זה הישג אדיר", אמר שאק. "כשהכל יסתיים מבחינתי, אני רוצה שיהיו לי יותר מארבע טבעות, ואני רוצה להיות בין חמשת הקלעים, הריבאונדרים והחוסמים בכל הזמנים. הילדים שלי לא מדברים עליי, הם רק מדברים על קובי ולברון, ואני אוכל לומר להם 'תראו מה אבא שלכם עשה'", סיכם אריסטו הגדול.

עוד כמעט קוואדרופל דאבל לכריס פול

"הוא מדהים", אמר פז'ה סטויאקוביץ' על הרכז שלו, כריס פול, שהשיג טריפל דאבל חמישי העונה (ראשון בליגה) שכלל 27 נקודות, 15 אסיסטים ו-10 ריבאונדים בניצחון 86:101 של ניו אורלינס הורנטס על פילדלפיה סיקסרס המשתפרים. לפול היו חסרות 3 חטיפות מקוואדרופל דאבל. "עוד כמה איבודים והיו לי מה שאתם קוראים לחמישה", אמר פול, שהתכוון לקווינטאפל-דאבל, על אף שאיבד רק ארבעה כדורים.

ההורנטס משחקים כבר משחק שלישי רצוף ללא שני הגבוהים שלהם, טייסון צ'נדלר ודיוויד ווסט, אך חיפו על כך עם 14 שלשות מתוך 31 זריקות (6 לסטויאקוביץ') והשיגו ניצחון שני בשלושת המשחקים האחרונים. "יש לנו המון קלעים, וכשהם קולעים ככה קשה לנצח אותנו", אמר פול. "כשפז'ה מתחמם ככה, אפשר לסגור את הבסטה מבחינת הקבוצות האחרות".

תאדאוס יאנג קלע 22 נקודות לסיקסרס, שהפסידו רק בפעם השנייה מתוך עשרת משחקיהם האחרונים. "עשינו כמה דברים טובים במהלך המשחק, אבל לא היה לנו מזל", אמר אנדרה איגוודאלה שסיים עם 17 נקודות ו-7 אסיסטים. לסטויאקוביץ' היו כמה קליעות מכריעות. הוא קלע נהדר. היו לו זריקות טובות במתפרצות וכריס פול הוא רכז נהדר. לא יכולנו לעצור אותו".

לברון וביינום שחקני השבוע

לברון ג'יימס מקליבלנד קאבלירס ואנדרו ביינום מלוס אנג'לס לייקרס נבחרו לשחקני השבוע. בארבעת המשחקים של הקאבס השבוע, השיג קינג ג'יימס ממוצעים של 30.5 נקודות, 8.8 אסיסטים, 9.8 ריבאונדים ו0-2.3 חטיפות וסיים שבוע של 1:3 עבור הקבוצה עם המאזן הטוב במזרח


הממוצעים של ביינום בארבעת הנצחונות של הלייקרס היו 23.5 נקודות, 11.5 ריבאונדים ו-2.25 חסימות, כשבאמצע התפוצץ הסנטר הצעיר על לוס אנג'לס קליפרס ואף הראה דומיננטיות מול סן אנטוניו ספרס הקשוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully