וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי בדרבי?

מכבי ת"א חזרה לנצח בשבת, אך היכולת הייתה רחוקה מלשכנע וכעת היא פוגשת את הפועל ת"א בגביע הטוטו. והנה עוד כמה משחקים שאפשר להמר עליהם

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 9.576 (10 ש"ח יניבו 96 ש"ח)

משחק מספר 4: סנדרלנד – פולהאם. עם רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון, בסנדרלנד מסתכלים על התחתית ועל הקו האדום ממנו הם רחוקים שתי נקודות בלבד. כעת הם מארחים את פולהאם, שמגיעה אחרי ההפסד 3:1 לווסטהאם במחזור האחרון. פולהאם, שלא ניצחה כחודש וחצי, תסיים רק בתיקו. ההימור: איקס (2.8)

משחק מספר 17: פורטסמות – אסטון וילה. פומפי היא קבוצה נוספת בפרמייר ליג ששכחה מתי השיגה את הניצחון האחרון שלה, אך אנחנו כאן כדי להזכיר שזה קרה לפני כחודשיים. אלא שכעת ניצבת מולה יריבה ממש לא פשוטה בדמות אסטון וילה, שהציבה לעצמה מטרה לסיים בין ארבע הראשונות וכרגע עומדת בציפיות. הוילה, שניצחו בשלושת משחקיהם האחרונים, ימשיכו לשייט לאחד נוסף. ההימור: 2 (1.9)

משחק מספר 26: בני סכנין – מ.ס. אשדוד. סכנין של אייל לחמן לא ממש נראית כמו קבוצה במשחקים האחרונים. גם משבר הזרים לא ממש תורם ללכידות שבסכנין, שאיבדה מהמומנטום. באשדוד מקווים לצאת מהמיני משבר, שכן מאז הפגרה הם לא ניצחו ובמחזור האחרון הם נכנעו 2:0 לבני יהודה. להערכתינו אשדוד היא זו שתעפיל לחצי הגמר. ההימור: 2 (1.8)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 13.702 (10 ש"ח יניבו 137 ש"ח)

משחק מספר 30: מכבי תל אביב – הפועל תל אביב. האדומים יוצאים מעודדים מאוד מהמחזור האחרון בו הם ניצחו 1:2 את מכבי נתניה ושמרו על מרחק קריצה ממכבי חיפה. הצהובים מעודדים גם הם מניצחון אחרי הרבה מאוד זמן על חשבון הכח עמידר רמת גן. כעת בחצי גמר גביע הטוטו להערכתינו הקבוצות תלכנה להארכה. ההימור: איקס (2.6)

משחק מספר 37: פיורנטינה – נאפולי. אחרי ההפסד 1:0 ליובנטוס במחזור האחרון, בפיורנטינה מקווים לחזור למסלול הניצחונות באיטליה, שכן ההפסד לגברת הזקנה היה השלישי ברציפות שספגה הקבוצה. אלא שמולה ניצבת נאפולי, שספגה תבוסה 3:0 בבית לרומא ותנסה להשיב לעצמה מעט כבוד. להערכתנו זה ייגמר בתיקו. ההימור: איקס (3.1)

משחק מספר 78: סביליה – ולנסיה. השלישית והרביעית בליגה נפגשות להן בגביע, אחרי שולנסיה ניצחה במשחק הראשון 2:3. ונלסיה, שהפסידה למאיורקה 3:1 במחזור האחרון ובכלל לא ניצחה בשלושת המחזורים האחרונים, צמאה לניצחון. אלא שסביליה נראית מעט טוב יותר בתקופה האחרונה ולהערכתנו גם תנצח. ההימור: 1 (1.7)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully