וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "קשה לבוא בטענות"

מאמן ירושלים לא מצא דופי בתפקוד שחקניו, שסיימו את הסיבוב במקום הראשון. באוורס: "ברכה שיש את סניד". אהרוני: "עומדים בציפיות שלנו"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל ירושלים סיימה את הסיבוב הראשון הערב (שני) עם ניצחון 86:101 על מ.כ. גבעת שמואל. הקבוצה של גיא גודס מוליכה את ליגת העל עם מאזן של 1:10 ויש לה יתרון בן שני משחקים על מכבי תל אביב, השנייה בטבלה, לה שני הפסדים, כיוון שירושלים ניצחה את תל אביב בהתמודדות ביניהן.

ניצחונה של ירושלים לא היה מוטל בספק לאורך כל המשחק. אמנם זה לא היה כמו במפגש הקודם ביניהן, ארבעה ימים קודם להיום, כאשר האדומים מהבירה מחצו את הגבעה ברבע גמר גביע המדינה, אבל לגבעה לא היו את הכלים, על אחת כמה וכמה עם חסרונו של סטפון ברדפורד, כדי לעשות סנסציה במבצרה במלחה, שם ניצחה את כל משחקיה עד כה.

באוורס: "סניד - אחד השחקנים הכי טובים ששיחקתי איתם"

"דיברנו לפני המשחק שקשה מאוד לשחק פעמיים מול אותה קבוצה", אמר בסיום המשחק מאמן הפועל ירושלים, גיא גודס. "בתור מאמן הייתי צריך לנסות לשכנע את השחקנים שהולך להיות קשה. גם בהפסקה אמרנו שבשמונה נקודות הפרש המשחק עדיין פתוח. בסופו של דבר, עשינו את העבודה כמו שצריך, שיחקנו פנימה ולקחנו את הניצחון.

"זו הרגשה טובה לסיים סיבוב ללא הפסד בית", המשיך המאמן. "צריך להמשיך עם עבודה קשה. אמרתי לשחקנים שעם הגנה לא טובה כפי שהצגנו הפעם יהיה לנו קשה לשחק מול קבוצות חזקות יותר, אבל קשה לבוא בטענות. החלק ההתקפי זה החלק החזק שלנו. היום זלזלנו בצד ההגנתי ונתנו להם סלים קלים".

שחקן הפועל ירושלים, טימי באוורס, שסיים את המשחק עם 12 נקודות, אמר: "עומאר סניד הוא אחד השחקנים הטובים איתם שיחקתי. הוא הראה את זה הערב, עם עוד משחק גדול. זו ברכה שיש אותו בקבוצה שלנו. גודס דוחף אותנו לשחק יחד, ואם נמשיך להתחרות כך, נגיע להישגים".

רוג'ר פאוול הירושלמי, שקלע 17 נקודות: "הרגשה נהדרת. הקבוצה שיחקה בצורה קבוצתית ונתנה משחק נהדר. היה מאמץ קבוצתי ואני מאוד מרוצה ממה שהיה כאן. הקהל מדהים. הוא נותן לנו אנרגיה אדירה בכל משחק. אנו חייבים לבוא לכל אימון ומשחק בנחישות, לשמור על פרופיל נמוך וכך להתקדם".

אהרוני: "אנחנו עומדים בציפיות שלנו"

מאמן גבעת שמואל, אורן אהרוני, אמר בסיום: "אמנם ספגנו 101 נקודות, אבל ההתקפה שלנו היא זו שהייתה רעה מאוד. כל פעם שקצת התקרבנו, לקחנו זריקות רעות. ירושלים שיחקו חכם פנימה, על ווטסון וסניד, ולנו הייתה בעיה להתמודד עם זה. החבר'ה עשו מאמץ גדול אחרי רבע ראשון לא טוב שלנו, אבל ביום קליעה כזה של ירושלים אין יותר מדי מה לעשות".

אהרוני התפנה לסכם את הסיבוב הראשון של קבוצתו בליגה: "אם נסכם את הסיבוב, אז בסך הכל אנחנו עומדים בציפיות שלנו. נקווה שעם חזרתו של סטפון ברדפורד מהפציעה, הכל ייראה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully