וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: זמן להיפרד

לאחר שצעדו יחדיו בראשות הטבלה במשך מספר מחזורים, הביסה רמת חן 68:88 את בנות השרון. רמלה (58:97 על הפועל ת"א) איתה בפסגה

אחרי הדרמה וסל הניצחון מעורר המחלוקת של שרי סאם מבנות השרון בדרבי נגד רמת השרון, חזרה הערב (שני) ליגת הנשים לפעילות עם המחזור ה-12. במשחק המרכזי שוב הייתה מעורבת בנות השרון, אך הפעם זה הסתיים במפח נפש ותבוסה 88:68 נגד רמת חן. אליצור רמלה חולקת עם רמת חן את הפסגה, לאחר ניצחון קל 58:97 על הפועל תל אביב. אלקטרה רמת השרון פרקה תסכול על תל כביר, עם 84:122. בהפתעה הגדולה של המחזור, נוצחה אשדוד 86:64 בידי אליצור נתניה.

מכבי רמת חן - בנות השרון 68:88

שתי הקבוצות חלקו את המקום הראשון בצוותא עם אליצור רמלה ערב המחזור, אך בסיומו נפרדו, ובאופן חד צדדי. כנראה שהניצחון הקשה והדרמטי של בנות השרון בדרבי על אלקטרה רמת השרון ביום חמישי, עם הסל הלא חוקי של שרי סאם, עשה את העבודה ההפוכה.

רמת חן, שטיילה במחזור הקודם נגד הפועל תל אביב, יצרה פער משמעותי כבר במחצית, בסיומה הוליכה ב-11 נקודות הפרש. הקבוצה של שיקי פלאח התקשתה לעמוד בקצב, ובמחצית השנייה ההבדלים רק הלכו וגדלו עד ל 64:85 וניצחון שני של רמת חן על יריבתה בליגה העונה, גם ללא שי דורון שטרם קיבלה את השחרור הבינלאומי.

לטויה פרינגל הרשימה עם 27 נקודות ו-20 ריבאונדים בשורות המארחת, כשתמרה ג'יימס קולעת 22 ואייבורי לאטה מוסיפה 14. שרי סאם המדוברת, הייתה היחידה שתיפקדה בבהות השרון, עם 21 נקודות ו-7 ריבאונדים.

המאמן המנצח, עדני דגן, אמר בסיום: "מאוד פחדתי מהמשחק ומהיריבה, אייבורי לאטה הייתה נהדרת. אנחנו לא טורפים את הליגה, אני רק מקווה שנלך ונשתפר עם הזמן. בנות השרון נשברו באיזה שלב במשחק".

שיקי פלאח, מאמן בנות השרון: "כמו שזה נראה היום, רמת חן גדולה עלינו. שיחקנו לא טוב. החלק ההגנתי שלנו היה חלש. יש להם יתרון כפול עלינו כעת, אבל נצטרך לתקן את זה בהמשך".

אליצור רמלה - הפועל תל אביב 58:97

לאדומות יש מזל שבנות תל כביר בליגה, אחרת מצבן היה גרוע הרבה יותר. מול רמלה החזקה, שצירפה השבוע את ניקי טיזלי שלא שיחקה הערב, לא היה להפועל תל אביב סיכוי. מוליכת הטבלה לא מביטה לאחור וממשיכה לשעוט לעבר הפיינל פור. קטיה לויצקי קלעה 23 עבור רמלה ואורטל אורן הוסיפה מאזן סטטיסטי מרשים, של 21 נקודות, 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. רוג'רס הובילה את התל אביביות עם 19.

אלקטרה רמת השרון - מתנ"ס תל כביר 84:122

אחרי התסכול מההפסד לבנות השרון, קיוו שחקניותיה של אורנה אוסטפלד כי משחק קל מול תל כביר חסרת הניצחונות יעודד את רוחן. גם נועלת הטבלה התאכזבה במחזור הקודם, כשפיספסה ניצחון בדקות הסיום נגד נתניה. הערב, הבדלי הרמות נראו מהרגע הראשון. רמת השרון חילקה את הדקות והנקודות בין שחקניות רבות, כשטטיאנה טרויאנה הובילה עם 23, מירב דורי תרמה 18 ולייני סלווין, במשחק הראשון מאז חזרה ארצה, קלעה 17. ברוק ריבס, עם 23 נקודות ו-12 ריבאונדים, בלטה בתל כביר.

בני יהודה - אליצור חולון 98:79

הכתומות נוצחו בחמשת המשחקים האחרונים, והנתון הזה היווה גורם משפיע גם הפעם, כשהרצף גדל לשישה. לבני יהודה לא הייתה תשובה לאדווינה בראון הנפלאה של אליצור חולון, שגירדה את הטריפל-דאבל, עם 37 נקודות, 11 אסיסטים ו-9 ריבאונדים. איינה ווקר תרמה 24 נקודות ו-12 ריבאונדים, כשמן העבר השני דאיונה ג'קסון הציגה שורה סטטיסטית של 22 עם 12 כדורים חוזרים ו-8 אסיסטים.

אליצור מכבי נתניה - מכבי אשדוד 64:86

קבוצת הצמרת מהדרום נחלה תבוסה כואבת בנתניה, בהפתעה היחידה של המחזור. המארחת, שהסתבכה במשחק נגד תל כביר בשבוע שעבר, לחצה מהפתיחה והשיגה ניצחון מרשים, ושני ברציפות. נטשה בראקט הובילה את נתניה עם 25 נקודות ו-8 ריבאנודים, בעוד תמרה ראנסבורג סייעה לה עם 24 ו-13. 12 נקודות של תמרה מור ושריל בייקר היו מעט מדי עבור אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully