וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיקו: "אני חושב שהכח קבוצה חזקה ומסוכנת"

מאמן צסק"א מוסקבה התקשה לחוות דעה אחרי משחק אחד, אך בכל זאת החמיא לנועלת הטבלה, לאחר שניצח אותה 0:2. אובי נבחן בהכח

מערכת וואלה!

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

הקבוצה הרוסית צסק"א מוסקבה, יחד עם מאמנה הברזילאי זיקו, ממשיכה במחנה האימונים שלה בארץ, כשנציגות ליגת העל משמשות כיריבות המבחן. הערב (שני) היה זה תורה של הכח עמידר רמת גן לפגוש את צסק"א, שניצחה בסיום 0:2.

הקבוצה של דודו דהאן הציגה את הניגרי הנבחן צ'ארלס אובי, אשר שיתף פעולה בהתקפה עם בן ארצו ג'וזף נואפור, שכבר הופיע בליגה במדי הכח, בהפסד 1:0 למכבי תל אביב בשבת. אובי, במידה וירשים, צפוי להיות הזר הרביעי בסגל הרמת גני.

הרוסים, שנמצאים בתקופת ההכנה לקראת עונת המשחקים החדשה בארצם וכבר ניצחו כאן 1:4 את מכבי נתניה בשבוע שעבר, הפגינו עליונות ברורה על חשבון נועלת טבלת ליגת העל. בסופו של דבר, הכח ספגה רק פעמיים. הראשון שמצא את הרשת היה מגן נבחרת רוסיה, יורי ז'ירקוב, כשאת השער השני הבקיע תומאש נסיד, חלוץ הרכש הצ'כי שהגיע לאחרונה מסלביה פראג.

המאמן המנצח, זיקו, התייחס בסיום לקבוצתו ואף החמיא, כמו אורח טוב, ליריבה: "תמיד טוב לנצח, אבל כרגע אנו רק מחפשים להיכנס לכושר. הקבוצה יכולה לשחק טוב יותר, יש לנו פוטנציאל גדול ממה שהראנו היום. אני מקווה שהכח תצליח בליגה. למרות שמדובר רק במשחק אחד וקשה לחוות דעה, אני חושב שזו קבוצה חזקה ומסוכנת ששיחקה נגדנו במוטיבציה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully