וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבונדנסיירי חתם לשנתיים בבוקה ג'וניורס

השוער, 37, ששיחק עשור בקבוצה לפני שעבר לחטאפה, נענה לחיזוריו של קרלוס ביאנצ'י ויחזור לעמוד בין הקורות. "אני רוצה לשחק במונדיאל 2010"

זה היה צפוי, והיום (שני) זה קרה, רוברטו אבונדנסיירי חוזר לבוקה ג'וניורס. הברווז, שיצא לחטאפה מבוקה בעונת 2006, שיחק לפני כן בבוסטרוס במשך עשור (1996-2006) והוא חתם לשנתיים באלופת ארגנטינה.

בוקה הסתמכה בעונות האחרונות על מספר שוערים, אלדו בובדיה, מאוריציו קארנטה, חאבייר גארסיה ואפילו ג'ושוע אז'אלה, ששיחק 20 דקות בטורניר האליפות המשולש, אבל אף לא אחד מהם סיפק את הסחורה כמו השוער בן ה-37.

עם מינויו של קרלוס ביאנצ'י למנג'ר הקבוצה הואצו המגעים עם השוער הוותיק והמנוסה על מנת שישוב לבוקה וייצב את העמדה החשובה. אבונדנסיירי שמר חסד נעורים לקבוצה עימה זכה בשש אליפויות ושלושה גביעי ליברטדורס, והגעתו של ביאנצ'י לאלופת האפרטורה הטרייה החישה את חזרתו. פאטו מוערך מאוד בבוקה ואולי אף יזכה לקבל תפקיד במועדון בסיום חוזהו ואם יפרוש מכדורגל. ייתכן שאת הבכורה שלו בקדנציה השנייה הוא יעשה במשחק הידידות בקדם הקלאוסורה נגד ריבר פלייט.

השוער, כמובן, התרגש מחזרתו לקבוצה, אבל הוא מכוון אפילו עוד יותר גבוה. "אני רוצה לשחק במונדיאל 2010 בדרום אפריקה", אמר אבונדנסיירי, ששיחק בנבחרת ארגנטינה במונדיאל בגרמניה 2006, אבל כבר לא נמצא בסגל של מראדונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully