וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: התחלקו שווה בשווה

לאחר ה-0:4 בחצי גמר גביע הטוטו, הפועל באר שבע חזרה לליגה וסיימה ב-2:2 עם בני לוד. רעננה ניצחה בחוץ 1:2 את עירוני רמת השרון

לא לחזרה הזו פיללו בהפועל באר שבע. הקבוצה הדרומית חזרה לליגה לראשונה מאז הפגרה והלחימה, אבל לא יכלה במגרשה לבני לוד והמשחק הסתיים בתיקו 2:2. על כר הדאש בוסרמיל התפתח משחק כדורגל פנטסטי, מהיר, עשיר באירועים, שלא היה מבייש שום משחק בליגת העל. זאת, רק ימים לאחר שבאר שבע הביסה את אותה לוד 0:4 בחצי גמר גביע הטוטו.

אחמד סבע העלה את האורחים ליתרון בדקה התשיעית, לאחר שהקדים את נדב קידר ובעט מתוך הרחבה כדור שטוח לקורה ופנימה. בדקה ה-22 איבדה באר שבע את דנדי אוקונגו בכרטיס אדום, לאחר שהקוון אותת לשופט, שי לנקרי, כי הקשר היכה במרפקו את סבע. החלטה מעוררת מחלוקת. המקומיים לא ויתרו על המשחק והשיגו שוויון לפני ההפסקה. לאנדרו סימיוני פרץ מימין, הגביה לרחבה ומצא את אוהד קדוסי חופשי לנגוח לרשת של ניל אברבנל, בהופעת בכורה.

באר שבע לחצה גם במחצית השנייה וסימיוני כבש שער נוסף בדקה ה-62. בדקה ה-78 קיבל משה בן לולו כדור מצוין ברחבה, השתחרר וירה כדור חזק לפינה של אסי רחמים, 2:2? הדקות האחרונות היו דו צדדיות ודרמטיות. בן לולו הוכשל ברחבה על ידי יניב אלול, אך לנקרי שגה ולא שרק לפנדל. בדקה ה-86, החטיא חנן פדידה ממצב קורץ ומנע ניצחון מקבוצתו. שלוש דקות מאוחר יותר, שוב פדידה הגיע לעימות ישיר מול אברבנל, אבל בעט למשקוף.

באר שבע עלתה למקום הרביעי עם 29 נקודות, כשיש לה משחק חסר מול הפועל רמת גן. לוד התקדמה מקום אחד אל המקום ה-10, כשהיא דוחקת את מכבי הרצליה אל המקום הלפני אחרון.

עירוני רמת השרון - הפועל רעננה 2:1

הפועל רעננה ממשיכה לעשות צעדים משמעותיים לעבר העלייה לליגת העל. הקבוצה ניצחה היום (שני) 1:2 בחוץ את עירוני רמת השרון, ועלתהלמקום השלישי בטבלה עם 30 נקודות, שש יותר ממכבי אחי נצרת שבמקום השישי, שמוביל בסיום העונה למבחנים. רמת השרון פספסה הזדמנות להתקרב לחמישייה המובילה ונותרה שביעית עם 19 נקודות.

כריסטיאנו דוס סנטוס הברזילאי כבש ראשון לרעננה בדקה ה-20, אך אליאור ועקנין השווה למקומיים בדקה ה-41. שניר שוקר כבש את שער הניצחון בדקה ה-82. לרעננה היה זה ניצחון שלישי ברציפות. עוד קודם לכן היום נודע שאשר אלון, הבעלים לשעבר של מכבי נתניה, ייכנס כשותף מלא לניהול הפועל רעננה, לאחר שהגיע על כך לסיכום עם היו"ר, שלמה שטרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully