וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצח 0:100, ופוטר

מאמן כדורסל נערות בדאלאס סירב להתנצל על התבוסה המשפילה שהנחילו השחקניות שלו ליריבה נחותה מהן, וקיבל הודעת פיטורים

במחוזותינו נהוג לפטר מאמנים אחרי תבוסות משפילות, אבל בארצות הברית הדברים פועלים קצת אחרת. דוגמה קיצונית לכך קיבל מיקה גריימס, מאמן נבחרות הנערות של תיכון קובנאנט שבדאלאס. בשבוע שעבר ניצחו הבנות של גריימס את הנבחרת של תיכון דאלאס אקדמי בתוצאה החד צדדית 0:100, והלילה (בין ראשון לשני) הוא קיבל הודעת פיטורים מהנהלת התיכון.

הקבוצה של דאלאס אקדמי מורכבת משמונה נערות, שנבחרו בקפידה מתוך 20 הנערות הלומדות בתיכון, והן טרם ניצחו משחק העונה. למרות שקובנאנט הוליכה 0:59 במחצית, המשיכו הבנות של גריימס לנסות ולהגדיל את התוצאה, הירבו לזרוק לשלוש וזכו לקריאות עידוד רמות מהיציעים ומהספסל.

השתלשלות האירועים שהובילה לפיטוריו של גריימס החלה בכשמנהל קובנאנט פירסם באתר הרשמי של התיכון בה כתב: "התוצאה הזו מבישה עבורנו, היא לחלוטין לא משקפת את רוח התחרותיות והכבוד של קובנאנט".

בתגובה לכך שלח גריימס מייל לעיתון הנפוץ "דאלאס מורנינג ניוז" וטען: "אני לא מסכים עם ההתנצלות של התיכון או עם הטענה שאנחנו צריכים להתבייש בתוצאה בה ניצחנו. הערכים שלי לעולם לא יאפשרו לי להורות לשחקניות להריץ את התוצאה, והם גם לא יאפשרו לי להתנצל על ניצחון לגיטימי בפער גדול שהושג בכבוד ויושרה". יממה לאחר פרסומו של המכתב בעיתון, התבשר גריימס על סיום עבודתו בתיכון.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully