וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז תוקף: "אני מעולם לא שיחקתי כל כך הגנתי"

מאמן ליברפול תוקף את דייויד מויס ואברטון: "קבוצה אחת רצתה לנצח, השנייה באה להוציא תיקו". אובי מיקל נעצר על נהיגה בשיכרות

ליברפול שוב לא הצליחה לגבור על אברטון בדרבי המקומי, אחרי ששוב שלטה בשדה והפגינה דומיננטיות, אך השיגה רק 1:1. אתמול (ראשון) היה זה במסגרת הגביע, אך לפחות הפעם (בניגוד לאיבוד הנקודות הכואב בליגה) לאדומים תהיה הזדמנות לנקום ביריבה העירונית במפגש החוזר ב-4 בפברואר. כצפוי, זה לא מנחם אותם.

המאמן רפא בניטז תקף בסיום את הסגנון ההגנתי של אברטון, וביקר את המערך של המאמן דייויד מויס. "קבוצה אחת ניסתה לנצח, בעוד השנייה נלחמה לא להפסיד", אמר בניטז, "הם באו בשביל להוציא תיקו. קשה לשחק מול קבוצה שמתגוננת עם עשרה שחקנים מאחורי הכדור, אבל אני עדיין גאה ביכולת של הקבוצה שלי".

ובניטז לא מסתפק בזה. "לי יותר חשוב איך אני נראה, ואני יודע שאני מעולם לא שיחקתי ככה", אומר בניטז, "לא שיחקתי ככה בליברפול, ולא שיחקתי ככה בולנסיה. אולי כמה פעמים כשאימנתי באקסטרמדורה. אבל אני מעדיף שלא להרחיב בנושא הזה. את השיטות שלי אפשר לראות על הדשא".

בניטז גם ניסה להסביר מדוע רובי קין, חלוץ ה-17 מיליון ליש"ט, לא הוצב אפילו על הספסל. "יש לנו סגל רחב מאוד", אמר הספרדי, "הוא לא פצוע או משהו, אבל יש לנו הרבה חלוצים, והפעם תורו היה לשבת בחוץ". קין, מנגד, אפילו לא הגיע לאיצטדיון.

"סבלנו מהרבה פציעות, ועדיין הצלחנו להוציא פעמיים תיקו באנפילד", אמר מאמן אברטון מויס, "מעולם לא שיחקתי בשביל להוציא תיקו. מבחינתנו העיקר זה שהשארנו לעצמנו את הסיכויים להעפיל לשלב הבא בגביע".

אם שותים לא נוהגים

קשר צ'לסי, ג'ון אובי מיקל, נתפס נוהג בשיכרות שעות ספורות לפני משחקה של קבוצתו בגביע מול איפסוויץ'. מיקל נתפס ב-5:30 בבוקר ברכב הריינג' רובר שלו כשהוא מראה סימני חוסר יציבות, נחקר על ידי המשטרה, נעצר ויועמד למשפט. הוא עלול לספוג עונש של שלילת רישיון לשנה או אפילו תקופת מאסר, תלוי בחומרת העבירה.

"אנחנו יודעים שהוא הואשם ונעצר", אמר דובר צ'לסי על הניגרי בן ה-22, "נגיב רק אחרי שנלמד את כל הפרטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully