וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "הגיע למוריניו להיות מורחק"

מאמן מילאן הצדיק את האדום לפורטוגלי: "הוא הפגין חוסר כבוד לשופט". אדריאנו הושעה משלושה משחקים, לאחר שנתפס במצלמות חובט ביריב

השופטים שוב עמדו במוקד העניינים אמש (ראשון) במשחק שנעל את המחזור ה-20 בסריה A. אחרי הניצחון השנוי במחלוקת של יובנטוס על פיורנטינה במוצ"ש (0:1), הגיע ניצחון בעייתי לא פחות של אינטר על סמפדוריה 0:1, במשחק שגרם לקבוצה מגנואה לצאת בטענות קשות נגד השופט, שלטענתם היה צריך להעניק להם שני פנדלים ולהרחיק את אדריאנו, שכבש את שער הניצחון.

בינתיים, החליטה ההתאחדות האיטלקית לא להתעלם מהטענות ולהרחיק את אדריאנו על סמך צילומי הטלויזיה. החלוץ הברזילאי נתפס במצלמות מכה את דניאל גסטאלדלו מסמפדוריה, באירוע אותו פיספס שופט המשחק, ולכן קיבל עונש השעייה משלושה משחקים.

ז'וזה מוריניו, שהורחק במהלך המשחק לאחר שהתווכח עם השופט ואף הושעה ממשחק הליגה הבא מול קטאניה, התייחס לטענות הקיפוח של סמפדוריה ואמר: "כמו בכל סוף השבוע השיפוט לא הבריק היום, והרבה כרטיסים, כולל האדום שלי, לא היו מוצדקים. השופט לא היה רגוע, כי הוא חסר ניסיון, אבל הוא בפירוש לא עזר לאף קבוצה".

לגבי הניצחון של קבוצתו אחרי ההפסד לאטאלנטה בשבוע שעבר אמר מוריניו: "התגובה של הקבוצה היום הייתה הדבר החשוב ביותר. הרגע השלילי היחיד שלנו העונה היה מול אטאלנטה, ועכשיו אנחנו יכולים להמשיך הלאה".

וולטר מזארי, מאמן סמפדוריה, רתח בסיום ואמר: "מוריניו התלונן על השיפוט? אם מישהו צריך להתלונן זה אני, לא הוא. ברור שקל לשופט לטעות, אבל גם קל מאוד להפעיל שיקול דעת, והכל משום מה הלך לכיוון של אינטר".

אנצ'לוטי נגד מוריניו

מאז שנחת באיטליה הספיק מוריניו לפתוח חזית מול קלאודיו ראניירי, וכעת נדמה שהוא עומד לפתוח אחת גם מול קרלו אנצ'לוטי. מאמן מילאן התבקש להתייחס להרחקתו של מוריניו אתמול ולא מיהר להגן על הקולגה שלו: "אני חושב שמוריניו הראה חוסר כבוד לשופט, וההחלטה להרחיקו הייתה נכונה".

אנצ'לוטי התייחס גם ליכולתה של קבוצתו, שנראתה מצוין בניצחון 1:4 על בולוניה, שהיה ניצחונו ה-400 של אנצ'לוטי כמאמן הרוסונרי. "הראנו איזון ואיכות ואני מאמין שאם נמשיך ככה עוד נוכל לזכות באליפות" אמר אנצ'לוטי".

הניצחון היה משמעותי במיוחד גם עבור דייויד בקהאם, שכבש את שער הבכורה שלו במדי מילאן. "זה היה שער מאוד מיוחד עבורי", אמר האנגלי. "הדבר החשוב ביותר היה שניצחנו, ועכשיו יש לנו יותר ביטחון לקראת ההמשך. אני מרגיש טוב מאוד במילאנו, אני בטוח אשאר כאן עד מרץ ואז נראה לגבי ההמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully