וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואנדה ראמוס: "כרגע אנחנו מסתפקים בניצחונות מינימליים"

חואנדה ראמוס הסתפק בעוד 0:1 קטן של ריאל על לה קורוניה. מאמן ולנסיה אחרי ההשפלה במיורקה: "אני אשם, האחריות כולה עליי"

נדמה שעכשיו כבר אפשר להכריז על זה כמגמה. ריאל מדריד רשמה אמש (ראשון) ניצחון ליגה חמישי ברציפות (מאז אותו הפסד מביך לברצלונה בקאמפ נואו בבכורה של חואנדה ראמוס), ונדמה שהלבנים צועדים קדימה בראש מורם ומתאוששים מהמשבר. אומנם בהשוואה לדהירה הבלתי נתפסת של בארסה, 0:1 ביתי מול לה קורוניה נתפס כאכזבה, אבל בהתחשב במצבה של ריאל עד לפני כמה חודשים, הרי שכל ניצחון מתקבל בברכה.

"הדבר הכי חשוב מבחינתנו הוא להשיג ניצחונות", אומר ראמוס, ששומר על פער "בטוח" של 12 נקודות מברצלונה בפסגה, "אנחנו תמיד מנסים לשחק את הכדורגל הכי טוב שאפשר, אבל כרגע אנחנו מסתפקים בניצחונות מינימליים".

ראמוס גם הגן על שני שחקניו - מרסלו ורויסטון דרנתה - שספגו שריקות בוז מהאוהדים בברנבאו. דרנת'ה הודה ש"היחס מהקהל גורם לי לעצב גדול", טהמאמן נחלץ להגנתו. "חייבים לתמוך בהם, כי הם שחקנים חשובים שוודאי נזדקק להם בעתיד", אמר ראמוס, והתייחס להמשך מאבק האליפות: "הדרך עדיין ארוכה, ויש עוד הרבה נקודות בקופה. אם נמשיך לנצח, אז עוד חמישה-שישה מחזורים נוכל לבחון איזה סיכויים יש לנו".

מי ששוב הצטיין במשחק היה אריאן רובן, שנהנה מתקופה מצוינת. "אני בכושר טוב, אבל אי אפשר להסתמך רק עליי", אמר ההולנדי, והמנהל המקצועי מיאטוביץ' די הצדיק את דבריו: "אנחנו יודעים שאנחנו זקוקים לצרף שחקן כנף, אבל שוק ההעברות לא מציע משהו מעניין".

ראול כבש אמש את שערו ה-306 בקריירה בריאל, אחד פחות מהאגדה הגדולה של המועדון, אלפרדו די סטפאנו, שכבש 307 שערים במדי הבלאנקוס. ראול, שערך את הבכורה שלו לפני יותר מ-14 שנה (5 בנובמבר 1994), כבש 213 שערי ליגה, מול 216 של די סטפאנו.

ולנסיה מובכת

אתה הניצחון של המחזור סיפקה דווקא מיורקה, שגברה 1:3 על ולנסיה ושיפרה את מצבה בתחתית הליגה. "זה המשחק הכי גרוע שלי בוולנסיה מהיום שהגעתי לפה", אמר מאמן העטלפים אונאי אומרי, "אני אשם, האחריות כולה עליי. לא הצלחנו לשמור על עירנות, לא יכול להיות שנפגר 3:0 כבר במחצית. העבודה שלי היא לגרום לשחקנים להגיע מוכנים למשחק, ולא עשיתי את זה".

מאיורקה עדיין מתחת לקו האדום, אבל מאמנה גרגוריו מנזאנו יודע: "הניצחון היה חשוב הרבה יותר משלוש הנקודות. ניצחנו הרבה אנשים שכבר הספידו אותנו, והתוצאה הזאת נותנת לנו הרבה תקווה להמשך. התקדמנו בטבלה, אבל חשוב יותר - הלב שלנו גדל, והתקווה שלנו חזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully